شناسه خبر : 71296
شنبه 23 آذر 1398 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویب اولویت‌های جدید بنیاد شهید

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تصویب اولویت‌ها و عناوین پژوهشی جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته پژوهش خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پیش رو بودن هفته پژوهش، گفت: سازمان‌ها برای پویایی و به روز بودن نیازمند پژوهش هستند. فعالیت‌های پژوهشی با بررسی فعالیت‌ها و فرایندهای گذشته و سنجیدن نیازهای آینده می‌تواند به تقویت فعالیت‌های سازمان منجر شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بنیاد دارای دو رسالت اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری است. اجرای دقیق این دو رسالت نیازمند پژوهش در ابعاد مختلف است که این کار در بنیاد بر عهده دفتر مطالعات و پژوهش‌هاست.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه اولویت‌های پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هر ۳ سال یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند افزود: در سال جاری نیز مهم‌ترین اقدام در هفته پژوهش، تصویب و نهایی شدن اولویت‌ها و عناوین پژوهشی جدید بنیاد است.

وی افزود: در راستای تدوین اولویت‌ها و عناوین پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارگروهی با حضور نمایندگان معاونت‌های بنیاد تشکیل‌ و نیازسنجی‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود و اولویت‌ها و عناوین پژوهشی تصویب‌شده در نهایت مورد استفاده پژوهشگران و دانشجویان قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران توانمندسازی، سبک زندگی ایرانی–اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی، سلامت در ابعاد مختلف و توسعه مدیریت را از جمله اولویت‌های پژوهشی جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جامعه هدف و کارکنان بنیاد اعلام کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به گزارش ارائه شده توسط حجت‌الاسلام ‌کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در خصوص تعیین تکلیف مراکز علمی کاربردی وابسته به بنیاد، گفت: لازم است از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی مرکز علمی کاربردی امام خمینی (ره) در راستای فعالیت‌های بنیاد استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات و فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معاونت‌ها و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با مجموعه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد ارتباط مستمر داشته باشند تا اطلاعات و اخبار از این طریق به‌خوبی به اطلاع جامعه ایثارگری برسد.

وی با بیان اینکه بخش عمده بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران به پرداخت حقوق اختصاص دارد، گفت: بنیاد نهادی خدمات رسان است و با توجه به این موضوع باید هزینه‌های مربوط به خدماتی چون بیمه و همچنین بدهی‌های بنیاد در حوزه‌های بیمه و آموزش در بودجه سنواتی در نظر گرفته شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
وقتی اینهمه انتقاد درمورد عملکرد بنیاد در صفحات و چه در رفتار محافظ کارنه ادراری وتفاسیر از قوانین یانگاه می‌کنی به تعریف تمجید از عناوین خانواده ایثارگران را پس پژوهشی درباره فرهنگ ایثار و شهادت فقط یک راه یک طرفه ایثار از ایثارگران و تمجید توخالی از بنیاد باقی خواهد ماند
سلام جناب شهیدی باز ازاون فرمایشات کردین که بنیادشهیدوامورایثارگران فقط میتونه حقوق پرداخت کنه وبحث درمان وآموزش و...بایستی دربودجه سنواتی سال آینده(99)دیده شود آخه بنده خدا شما درهئیت وزیران حرفی میزنیدیادرمجلس هم که میرین اونقدرازاین به اصطلاح نمایندگان مردم ولی در واقع متملقان وچاپلوسان دوروبرت میریزن که اگه رفته بودی حرفی بزنی یا...یادت رفته وبیرون اومده ،جناب شهیدی هم سمتتان طولانینه هست هم نام نهادی که خدمت میکنیدخیلی نامش طولانی فقط مدیریتتان ضعیف درحدی که اصلا نمیشه نمره داد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi