شناسه خبر : 71298
شنبه 23 آذر 1398 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرق درس خواندن ما و شما!

اهورا - خیال همه راحت شد کل سهمیه ها حذف شد!؟

خدا رو شکر

اینقدر موش دواندند و شیطنت کردند تا کل سهمیه ها رفت رو هوا

خدا از سر تقصیرشون نگذره.

هنگامی دم از عدالت باید بزنیم که همه در یک شرایط مساوی باشند.

یه بچه ای که سایه ی پدر بالا سرش نیست و یا همش پرستار جانبازه کی باید درس بخونه؟!

آقا زاده ها سر کلاس خصوصی و کنکور اند و من مشغول پرستاری از جانباز...

و در این سه نقطه خیلی حرف دارم که نمی توانم بیان کنم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، تظاهرات و اعتراض مردم به گرانی بنزین بهانه بود لیکن همچنان برخی افراد دولت را بدلیل عدم توجیه مردم مواخذه میکنند که اشتباه است. طبق گزارشهای رسمی مردم معترض اکثریت از محلات پایین بودند و محلات بالای شهر تظاهراتی وجود نداشت هاست که همین گزارش واقعیت اسفبار اعتراض مردم را بازگو کرده است.
مردم از تضاد مسئولان با احکام و اصول اسلام معترض هستند زیرا مردم ساکن در محلات پایین دقدقه دین و مذهب دارند و از عملکرد خلاف موازین اسلام اعتراض دارند البته بخشی از اعتراضات مربوط به معیشت و اقتصاد و مدیریت ضعیف دولت است که بطور غیر مستقیم در ارتباط با عدم اجرای اصول اسلامی است.
چنانچه میدانیم از ابتدای انقلاب اسلامی در تابستان 57 فقط محلات پایین شهر درگیر انقلاب بودند و محلات بالای شهر هیچگونه تحرکی وجود نداشت که این تقسیم بندی همچنان پس از چهل سال ادامه دارد که ناشی از خروج مسئولان از اهداف انقلاب اسلامی میباشد بنابراین هرگونه تفسیر از اعتراضات مردمی بر علیه دولت بجز خروج مسئولان از اصول اسلامی حرکتی انحرافی و عدم پاسخگویی به اعتراضات مردمی ارزیابی میگرر بنحوی که دشمنان نظام اسلامی در آریکا نیز نتیجه ارزیابی اعتراضات مردم در ایران را انحراف مسئولان از اصول اسلامی تشخیص دادند اما کارشناسان داخلی نتیجه ارزیابی اعتراضات مردمی را گرانی بنزین و شکم گرسنه مردم تفسیر کردند که بسیار ناجوانمردانه و دور از انصاف و منزلت ملت بزرگ ایران است.
حکومت به اعتبار مردم پایدار و ارز شمند است .وگرایش قشر محروم ومستضعف موجب استحکام مضاعف پایه های حکومت می شود .
هر جا مردم فاصله گرفتند احساس خطر کنیم .وبدا نیم که جهتگیری قرآن به سمت وسوی محرومین است .خدا نکند مرفهین بی درد ولیبرالهای سختی نکشیده ,سرنوشت آحاد ملت ,اخص مردم مستضعف را به عهده گیرند .
سلام من به عنوان فرزند جانباز ازمدیر سایت فاش نیوز استدعادارم این دل نوشته هاواعتراضها رو به گوش فراکسیون ایثارگران مجلس برسونید واز حق ما دفاع کنند شما روبه جدم پیامبر قسم میدم ..میدونم این خواسته همه فرزندان ایثارگر هست ما دستمان از همه جا کوتاهه به امید پیروزی حق بر باطل
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi