03 بهمن 1398/ ۲۸ جمادى الأولى ۱۴۴۱
شناسه خبر : 71299
1398,شنبه 23 آذر10:11
اشتراک گذاری در:
عکس روز

کلمه ی داوطلب رو من نمی فهمم یا شما؟


سید بهزاد سیدی - من میگم خدمت موظفی پدرم نبوده (یعنی منقضی خدمت ٥٦ بوده) یعنی سال ٥٦ خدمت سربازی موظفیش تموم شده، وقتی جنگ شروع شد در سال ٥٩ فراخوان زدن که منقضی های خدمت فقط ٥٦ بیان جبهه،خیلیا رفتن خیلیا هم نرفتن،یا من معنی کلمه ی داوطلب رو نمی فهمم یا شما؟؟؟

 وقتی رفته یعنی داوطلب حضور در جبهه شده! میتونست نره!ولی رفته !مثل این میمونه یه آزمون بزارن و من شرکت کنم و شما شرکت نکنید، من که شرکت کردم یعنی داوطلبه شرکت در آزمون شدم و شما نشدید.

 شما خودتون میگید طبق ماده ی فلان بند فلان خدمت کارکنان وظیفه که ارتش یا هر ارگانی اعزامشون کرده...پدر من که کارکنان وظیفه نبوده یا کادری نبوده یا خدمت سربازیش نبوده!!! چرا درست و منطقی جواب نمیدید؟؟؟ اصلا داوطلبانه و غیر داوطلبانه چه معنی داره؟!؟! هر کی جونشو گرفته کف دستش و رفته واسه این مملکت جنگیده باید قوانین شاملش بشه!

 چرا میگید سه چهارم داوطلب محسوب میشه!؟ اصلا چرا باید سه چهارم داوطلب محسوب بشه؟! اون یک چهارم چی بوده پس؟!!!

به خدا که دارید ظلم می کنید در حق تمام کسانی که از یک روز گرفته تا  هشت سال در جبهه بودن!حالا اونی که مثلا سه ماه جنگیده نباید از امتیازات بهره مند بشه؟!چون کم جنگیده!والا من هیچ منطقی تو این قانون نمیبینم!

اگه میتونی یه جواب قانع کننده بده! و با جواب های سر کاری بندگان خدا رو نپیچونید! من آزمون استخدامی سال ٩١ قبول شدم و به صورت قراردادی در وزارت نیرو مشغول هستم و میخوام تبدیل وضعیت بشم از قراردادی به دائم طبق مدارک موجود جبهه ی پدرم که ٦ ماه و پنج روزه و نکته ی مهم اینه که نه خدمت سربازیش بوده نه کادری بوده و نه نظامی!

حالا بعد از گذشت ٥ سال چرا من نمیتونم تبدیل وضعیت بشم؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟


کد خبرنگار : 20


خدمت موظفی     داوطلب     فرزند ایثارگر     فاش نیوز     تبدیل وضعیت                        
Reply
no
0
yes
2
1398/09/23 - 11:36
سلام ، مسئولان بنیاد تلاش میکنند خدمت رسانی به ایثارگران را تعدیل کنند زیرا چنانچه قرار باشد به کلیه رزمندگان خدمت رسانی لازم انجام شود نیازمند بودجه کلانی است که در حال حاضر با وجود فساد اداری و اختلاسها و رانتها متاسفانه به جانبازان و خانواده های معزز شهدا نیز خدمت رسانی قانونی و لازم انجام نمیگردد.
دوست عزیز بایست تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی نهادینه شود یعنی تمام ارکان نظام بطور خودکار در راستای خدمت رسانی به ایثارگران تنظیم شود تا نیازی به دودوزه بازی و پاسخ غیر منطقی مسئولان به ایثارگران نداشته باشیم.
بایست تلاش کنیم تا آرمانهای نظام اسلامی نهادینه شود و فساد اداری در هر سطحی نابود شود و احکام و قانون اساسی جمهوری اسلامی بطور کامل در جامعه اجرا شوند.

Reply
no
0
yes
2
جانبازشیمیایی
1398/09/26 - 14:51
باسلام خدمت خانواده بزرگ ایثارگران، جناب سیدی عزیز، در این بنیاد جواب منطقی شنیدن جای تعجب داره، من خودم وظیفه بودم،بعضی اوقات کارمندان محترم بنیاد جلوی خودم،گفتن،آقا وظیفه بودید و وظیفتون بوده، حالا من چجوری به این حالی کنم،ما دو برادر بودیم که همزمان باهم رفتیم جبهه، اون زمان قانونا میشد،یک برادر منطقه باشه و یک برادر عقب باشه، با وجودی که برادرم برای من امریه گرفت که من عقب باشم ،ولی هر دو نفر ما بجز اموزشی 25ماه تمام منطقه عملیاتی بودیم، خدمت28 ماه بود، خب، آیا ما داوطلبانه نرفتیم، گفتن بعضی حقایق سخته،خصوصا که طرف مقابل هم خودشو بخواب زده باشه.

Reply
no
0
yes
1
1398/10/04 - 03:20
داداش وقتی اینهمه فساد اقتصادی و حقوق نجومی باشد و برای کمسیون پزشکی و اعلام درصد طبق مدارک موجود رزمندگان داوطلب میگویند برویو تایک الی دو سال دیگر بشما زنگ میزنیم اطلاع میدهیم این یعنی نفهمیدن داوطلب حالا رزمنده جانباز شهید فرقی ندارد امریکا برای رزمندگان خود وزارت کهنه سربازان دارد

Reply
no
0
yes
0
حسنی
1398/10/07 - 16:56
باسلام و احترام
خواهش میکنم با دقت مطالعه فرمایید
همه رزمندگانی که با هر عضویت با شور و اشتیاق داوطلبانه فقط برای حضور در جنگ به جبهه رفتند؛ سربازانی که دو حتی سه سال قبل از اینکه مشمول بشوند و در حالیکه محصل بودند وهرگز ترک تحصیل هم نکردند!! کسانی که علیرغم تشکیل چند پرونده در بسیج به دلیل سن کم موفق به اعزام از طریق بسج نشدند ولی بر حسب نیاز جبهه و صلاحدید اولیای جبهه برای استفاده موثر و پیوسته این قشر بدون اینکه دانسته باشند و یا برایشان مهم باشد با عضویت وظیفه داوطلب در جنگ حضور یافتند که الحق و الانصاف داوطلب ترین و با اشتیاق ترین رزمندگان در اختیار فرماندهان
تا پایان جنگ بودند ولی متاسفانه بعد از جنگ مغفول واقع شدند ودر نهایت بی توجهی مسئولین از تمام امتیازات رزمندگان داوطلب محروم شدند و متاسفانه انصاف و عقلانیت در قوانین در باره حقوق این داوطلبان نادیده گرفته شده ، و بعد از جنگ از هیچکدام از امتیازات داوطلبان بسیحی نتوانستند بهره مند شوند از امتیازاتی مانند سهمیه ورود به دانشگاه و ... باید این تبعیض ناروا بعد از اینهمه سال بر داشته و جبران گذشته شود ! و سربازان که 2سال قبل از مشمولیت داوطلبانه جبهه اعزام شدند و دانش آموز بودند و هرگز ترک تحصیل نکردند باید داوطلبان ویژه شناسایی شوند و از حقوق برابر بسیجیان برخوردار شوند

Reply
no
0
yes
0
مشکانی
1398/10/07 - 18:10
سمه تعالی
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از عدم سنخیت حقوق ایثارگران با تورم روز جامعه انتقاد کرده و توجه دولت و مجلس را به #وضعیت_معیشتی_جامعه_ایثارگری خواستار شد.
خدمت تمامی نمایندگان محترم وگرامی مجلس ودولت محترم وگرامی ورییس مجلس محترم وگرامی

به فرمایشات رهبر راحله مان که فرمودند نگذارید رزمندگان پیشکسوتان دلاور درپیچ وخم زندگی روزمره به بوته فراموشی سپرده شوند والا به آتش دوزخ گرفتار خواهند شد

درطی سی سال پس ازجنک تحمیلی رزمندگان دلاور جانبازان زیر25درصد از حداقل تسهیلات قانون ایثارگران محرومند لذا ازمسیولین محترم وبزرگواردرخواست داریم جهت برون رفت ازاین مشگل بزرگ طرحی دوفوریتی تهیه وتنظیم گردد تا تمامی تسهیلات جانبازان 25درصد به جانبازان زیر25 درصد تسری شود و همچنین ارائه درصد به میزان سابقه حضور درجهبه تمامی رزمندگان (هرماه سابقه جهبه یک درصد جانبازی )وحداکثر 25درصد جانبازی تعلق گیرد ودرپرونده شان اعمال گردد باتوجه به اینکه این خواسته تمامی رزمندگان جانبازان سراسر کشور هست امید است به این خواسته این عزیزان بحق ترتیب اثرداده شود

رزمندگانی که باتمام آسیبهای روحی وروانی وموج وووو ساختند ودم برنیاوردند درحال حاضر هم همه رزمندگان واقعا مظلوم واقع شدند

دعای خیل عظیم خانواده های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بدرقه راهتان باشد ////بداد رزمندگان برسید که فراموش شده اند





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.