شناسه خبر : 71302
شنبه 23 آذر 1398 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیمیایی ها و اعصاب و روان ها را نمی فهمند!

جانباز اعصاب و روان و شیمیایی - درحق همه طیف جانبازان عزیز جفا میشه.
دردهایی که امثال بنده کشیدیم و داریم می کشیم را چه کسی درک می کند؟
اگه دکتر کمیسیون خودش در عملیات ها بود و دچار درد و رنج بنده بود می فهمید چه می گویم؟
اگه اون نماینده مجلس و قانون گذار درد و رنج منو و زن و بچه ام را می کشید درک می کرد چه می گویم؟
مشکل کار میدونید کجاست رفقای جانبازم...؟

مشکل آنجاست تعیین درصد- حق نگهداری و.... که راجع به جانبازان عزیز لحاظ میکنن و برایش حقوق و هزینه تعریف میشه " به دست افرادی هستش که " نه جنگ " رفتن نه اهل" درد" هستن و نه اهل " درک"...
والا اگه بنده جای این کمیسیون نشین ها بودم چون خودم دارم زجر اعصاب و روان- جراحات سر و گوش- عوارض شیمیایی و... را میکشم اگه برادر جانبازی مراجعه می کرد و فقط می گفت شیمیایی ام هم " درد" داشتم و دارم و هم " درک" میکنم " و هم اون مسیری که جانباز عزیز رفته من رفته ام. بدون درنگ تمام مزایا را برایش لحاظ می کردم.

این آقایان درد و درک ندارند که حق نگهداری برای جانباز را روزی 10 هزارتومن و ماهی 300 هزارتومن لحاظ می کنند و این خیلی بده خیلی زشته خیلی توهین و اهانت به خانواده اون جانباز شیمیایی عزیز هستش.آقایان مسئول اگر امروز دراین کشور براحتی نفس میکشی بخاطر ریه های داغون شده جانباز شیمیایی اگه امروز تو این مملکت به راحتی تفریح میری و دوش سونا و جکوزی به پوستات میزنی به خاطر داغون شدن چشم و پوست جانباز عزیز شیمیاییه و به راحتی تو امنیت و آرامشی به خاطر داغون شدن اعصاب و روان جانباز اعصاب و روان عزیزه و هزاران خوشی هات میدون جانبازان عزیز دیگر می باشد.
والسلام
جانباز اعصاب و روان و شیمیایی مدافع حرم آل ا... و ایثارگرعرصه جهاد و شهادت

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، مشکلات جانبازان در نحوه رویارویی با مسئولان بنیاد و کمیسیون پزشکی و عدم توانایی ریاکاری در کمیسیون پزشکی است. بنابر تجربه یقین داریم پزشکان با جانبازان خصومت شخصی ندارند اما سیاست بنیاد جلوگیری از افزایش درصد جانبازان یا حداقل درصد است که این سیاست همیشه مورد اعتراض جانبازان بوده زیرا هرگز درصد واقعی اعطا نشده است.
جانبازان سالهای متوالی انواع داروهای آرامبخش و مسکن های قوی مصرف کردند که در موقع حضور در کمیسیون پزشکی تحت تاثیر داروها در ظاهر ناراحتی و درد ندارند که در تشخیص پزشکان مشکل ساز است و موجب کاهش درصد واقعی جانبازان گردیده است لذا تعیین درصد بجای معاینه چند دقیقه ای میبایست دارای پروسه معاینه کامل و تحت نظر و بررسی مجروحیت با تطبیق حادثه طی گردد.
اشکالات قانونی در پرونده جانبازان نیز بزرگترین مشکل برای تعیین درصد واقعی است بطوریکه اشکال یا نقص در مدارک پزشکی و پرونده همچنین مغایرت مدارک پرونده فیزیکی با مدارک سامانه رایانه ای بنیاد موجب کاهش درصد جانبازی میباشد. در صورتی که جانباز از مشکل پرونده مطلع شود متاسفانه رفع مشکل غیر ممکن است زیرا طبق سیاست بنیاد حداقل درصد منظور میگردد در حالیکه لازم است طبق قوانین و ضوابط درصد واقعی به جانبازان اعطا شود تا خدمت رسانی نیز واقعی شود.
سالهاست که گوش جانبازان و خونواده های زجر کشیدشون از این حرفها پره میشه بفرمایید کی موقع عمل میرسه؟ کی قراره این اوضاع نا به سامان بنیاد که سالهاست داره به تخلفاتش ادامه میده درست بشه؟ من نمیدونم چطور این مملکت بودجه داره پاداش ها و حقوق های نجومی به نوری چشمی ها بده ولی وقتی نوبت به جانبازان میرسه ناله ی بودجه نداریمشون بلند میشه؟ ای کاش وقتی پدرم میخواست از جونش و سلامتیش واسه دفاع از ناموس این آقایون بگذره اونقدر سن و سالم قد میداد که جولوشو بگیرمو و نذارم بره
حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی خطاب به پزشکان و نیروهای کمیسیون پزشکی بنیاد گفت: تشخیص جانبازی بر عهده شماست و این کار باید به‌گونه‌ای انجام شود تا هیچ‌کس از حق خود محروم نشود. در بین جانبازان گروه‌های آسیب‌پذیری همچون جانبازان عزیز اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی نیز هستند که نیاز به توجه و همراهی بیشتری دارند. شما عزیزان باید در هر شرایطی به حرف‌ها و درد و دل‌های جانبازان گوش دهید و با گفت‌وگو، آنان را قانع کنید.
سلام به خانواده شهدا و جانبازان و به فاش نیوز های گرامی و سلام خدا به رهبر عزیزم امام خامنه ای
عزیزم از مشگلات درد گفتی ان افراد چه می دانند از مشگلات ما جانبازان چون غذای مقوی بهترین غذا ها ششلیک می خورند درد ندارند به میز مقام چسبیدند حقوق نجومی می گیرند هر سال هم تفریح خود می روند شب ها راحت می خوابند در بهترین محله های شهر سکونت دارند ویلا دارند هر هفته به جای نماز جمعه شمال میروند اما ما جانبازان فقط یک بار دکتر رفتنم را به شما می گویم دکتر اعصاب به من قرص فلکسین تجویز کرد بعد مدتی ارام قرار نداشتم و بلغم خارج میکردم حتی نشستن هم برایم غیر ممکن شده بود دکتر اعصاب من برد به دکتر جراح دکتر جراح هم نوشت اندسکوپی پاین تنه قرار شد دکتر استادی اندسکوپی را انجام دهد گفتند سه روز هیچ غذای نخور فقط اب میوه و اب بخور بعد شب اخر 6 تا قرص نرم بخور فرداش بیا اندسکوپی من خانه نشین چنان کردم روز قرار رفتم جلو اتاق اندسکوپی بیرون اتاق صف بود یک نفر خیلی رنگ پریده بود صورتش سفید شده بود چون نه اب میوه خورده بود نه اب مثل اینکه 3 روز رووزه گرفته بود در ان حال دیدم کار کنان اتاق اندسکوپی اقای نوبخت رفیق بودم رفتم سلام علیک کردم گفتم راستی اقای نوبخت با ما چه کار خواهید کرد اقای نوبخت گفتند این شلنک 60 سانت به شما از پاین تنه فرو خواهیم کرد دکتر از دوربین داخل روده شما را نگاه کرده فیلم گرفته به دکتر تان ارجاع خواهد کرد وقتی از اتاق بیرون امدم ان اقای رنگ پریده از من پرسید چه گفت من هم گفتم ان شلنک 60 سانت به ما فرو خواهند کرد فقط باید صبر کنیم اندسکپی دهان تمام بشه بعد نو بت ما می شود یک باره دیدم این اقا با وجب دستش از پایش اندازه می گیره 3 وجب شد تا کمرش دیدم از هوش رفت حاج خانم به من گفت چه گفتی بیهوش شد گفتم هر چی اقای نوبخت گفت همون گفتم کمی بعد بهوش امد تا رسید اندسکوپی خدا به هیچ کس نصیب نکنه فقط به نجومی بگیرا و این دکترای بنیاد نصیب کنه چه مشگل بود اول من صدا زدند بعد دکتر استادی گفت ان که صورتش سفید شده بگو بیاد نتیجه را بردم به جراح گفت این قرص ها برای شما سازگار نداشت خلاصه اگر بنویسم دها کتاب باید بنویسم شما از درد ما خبر دارید نه این مرفهین بی درد
بنده جانباز اعصاب وروان 25 درصد هستم .
اما بعدها 3 عمل جراحی روی کمر وگردنم انجام دادم که الان تقریبا زمین گیر شده ام خلاصه بگم نمی تونم دولا خم بشم مثلا ناخن پا رو بگیرم .
تکلیف ما واسه بنزین چی میشه تشکر ؟
چطور امریکا قدر رزمنده هایش را میداند و از طریق وزارت کهنه سربازان به انها خدمت می کند اما اینجا مردم داوطلبانه نیروند نیجنگند و شهید یا جانباز میشوند و مسئولان حقوق نجومی بگیر می گویند شما مگر برای رضای خدا نرفتید حالا دارید اجرتان را نیفروشید شما تحقیق کنید یک نفر بچه های نفسدان اقاصادی و حقوق نجومی خور ها و حامیانشان یکروز در جنگ و عملیات نبودند و بقیه جیزها بماند .
با سلام
خواهشمندیم مصوبه 25 درصد حداقل درصد چانبازان شیمیایی آذر92 را پیگیری فرمایید این مصوبه بسیار برای حانبازان شیمیایی اثر گذار است و متاسفانه مغفول واقع شده و نوش دارم بعد مرگ چانبازان میشود
با نهایت سپس و امتنان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi