شناسه خبر : 71306
شنبه 23 آذر 1398 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزنامه اصلاح‌طلب:

با این کارنامه زمانه، زمانه ما نیست!

یکی از افراطیون فعال در فتنه سبز با اشاره به انزجار مردم از عملکرد طیف متبوع خود، نوشت زمانه، زمانه ما نیست.
فیاض زاهد در روزنامه آرمان می‌نویسد: عوامل زیادی دست به دست هم داد تا سرانجام آن اتفاقی که در ایام ثبت‌نام‌های انتخاباتی شاهد بودیم رخ دهد و اغلب نیروهای شناسنامه‌دار جریان اصلاحات برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نکنند. از یک‌سو فرجام و سرنوشت دولت دکتر ‌روحانی که ‌اصلاح‌طلبان هزینه سنگینی برای حمایت و همراهی از آن داده بودند و نتوانست مطالبات را برآورده کند، از سوی دیگر پرسشی جدی که درخصوص کارآمدی برخی مسئولان از دی‌ماه 1396 ایجاد شد و سرانجام در سال 1398 به اوج خود رسید و بخش زیادی از سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان را مصادره کرد، از جمله عواملی بودند که در به وجود آمدن وضع کنونی بیشترین تأثیر را داشته‌اند. ما اصلاح‌طلبان نیز نتوانستیم به مردم توضیح دهیم که چگونه در میان دو گیره بسیار سنگین گرفتار آمدیم و نمی‌توانیم خود را از زیر فشار برهانیم. تحولات بین‌المللی که هر چه می‌گذرد ضدیت خود را با اندیشه‌های میانه‌روانه بیشتر آشکار می‌سازد.

اینستاگرام
سلام ، اشتباهات محاسباتی اصلاح طلبان همان اشتباهات شاهان قاجار است که با پول بیت المال بیت الحال ساختند و مشغول لهو و لعب و خوشگذرانی در کشورهای غربی شدند و انتظار دارند مملکت خود به خود مدیریت شود.
گیره سنگین که اصلاح طلبان گفتند دو گیره اختلاسها و غربگرایی یا خوشگذرانی در کشورهای غربی است لیکن اصلاح طلبان بایست از سپاه پاسداران تشکر کنند که در مواقع طوفانی و خشم مردم به داد مسئولان رسید و فضای کشور را تلطیف کردند زیرا چنانچه دخالت و حمایت رهبر معظم انقلاب و تلاشهای رعد آسای سپاه پاسداران نبود یقین داریم خشم و نفرت مردم از مدیران بی کفایت اونچنان با شدت شغله ور شده بود که هیچیک از مسئولان توانایی مقابله نداشتند و خشک و تر در آتش سوحته بود.
بنابراین مسئولان غربگرا دست از تزویر و ریا بردارند و قدردان سپاه پاسداران و رهبر معظم انقلاب باشند که جو اغتشاش و آشوب نفوذی در اعتراضات مردم را با امید و تدبیر عالمانه و خالصانه آرام کردند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi