شناسه خبر : 71308
شنبه 23 آذر 1398 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای کورکورانه قوانین غربی در ایران جواب نمی دهد

جانباز امضامحفوظ - سیستم لیبرالی و کپی کردن امور جوامع غربی و پیاده سازی در جوامع شرق جهان بخصوص در ایران اسلامی بزرگترین مشکل دولت و مجلس فعلی است که کورکورانه نسخه های رفع معضلات یا موفقیت در کشورهای غربی را عینا در جوامع شرقی به ویژه ایران اسلامی در حال پیاده کردن می باشند بدون اینکه وضعیت کشورهای شرق جهان را در نظر بگیرند.

برای مثال نسخه اقتصاد آزاد و لیبرالی غربی را در کشور عزیزمان کپی کردند که موجب فجایع بسیار و رشد شدید دلال بازی و مشکلات معیشتی مردم شده است. در کشورهای غربی به دلیل تورم زیر یک درصد و فقدان رشد نقدینگی وضعیت اقتصاد آزاد به راحتی قابل اجرا است، لیکن در کشور عزیزمان که تورم بی حساب و رشد نقدینگی بی کتاب وجود دارد با کمال تاسف کپی کردن اقتصاد آزاد باعث نابودی اقتصاد و معیشت مردم شده، لذا بنابر فرمان رهبر معظم انقلاب تنها نسخه قابل اجرای اقتصاد در کشور کنترل شدید قیمت ها و تورم و جلوگیری از رشد نقدینگی و رونق تولید یعنی اقتصاد مقاومتی است.

 مثال دیگری که باعث فجایع بسیاری شده کپی کردن مبارزه با ناسیونالیسم در کشورهای غربی است که البته آنجا به دلیل مهاجرت زیاد دولت ها می بایست از ایجاد قدرت در گروه های انحصار طلب به شدت جلوگیری کنند اما موضوع ناسیونالیسم در کشورهای شرقی به ویژه ایران اسلامی بزرگترین نقطه قوت ملت ها می باشد، زیرا انسجام ملی حول محور دین مبین اسلام، توانسته کشور ایران و متحدانش را تبدیل به قدرتی بی نظیر در جهان کرده که در هیچ جای دنیا نظیرش وجود ندارد. لذا مبارزه با ناسیونالیسم در کشورهای اسلامی نه تنها اشتباهی بزرگ بلکه خیانت به اسلام و مسلمین است.

نسخه دیگر، کپی کردن سند 2030 بوده که به هیچ وجه در کشورهای مسلمان توجیه اجرایی ندارد. زیرا در جوامع غربی به دلیل وجود توهم آزادی جنسی بین جوانان و حضور در کلوپ های شبانه و مصرف مشروبات الکلی، باعث ارتباطات نامتعارف و در نتیجه سقط جنین بین جوانان است که این نسخه برای آموزش امور جنسی یا بی بند و باری جوانان غربی تنظیم شده است. لیکن در کشورهای اسلامی به دلیل محدودیت ارتباطات جنسی و فقدان کلوپ های شبانه این گونه ارتباط و معضل سقط جنین به تعداد انگشتان دست و بسیار مجدود است. لذا کپی کردن کورکورانه از سند 2030 در مدارس کشورهای اسلامی باعث بروز مشکلات ثانویه خواهد شد که در این خصوص رهبر معظم انقلاب دستورات لازم را صادر نموده است.

 رهبر معظم انقلاب از آرای مردم در تشکیل دولت و مجلس حمایت کرده اند، بنابراین برخی دشمنان نادان حمایت مقام معظم رهبری از دولت و پاسخگویی مسئولان را موکول به تشکیل مجلس انقلابی و اعلام بی کفایتی دولت، تعبیر و تفسیر کردند که این گونه تفکر نیز نمونه دیگری از کپی کاری کورکورانه نسخه سیاسی جوامع غربی است که با طرح آن قصد دارند با ایجاد اختلاف و تشنج بین مسئولان، درگیری جناحی و حزبی ایجاد کنند.
تجربه نشان داده رهبر معظم انقلاب بشدت با ایجاد تشتت و تشنج بین مسئولان تاکید دارند، زیرا چنانچه قرار باشد به حماقت ها و خیانت ها در نظام جمهوری اسلامی رسیدگی شود نیازی به نسخه سیاسی غربی نیست، بلکه این موضوعات می بایست مطابق با نسخه اسلامی توسط علمای دین و مذهب تحلیل و مجازات های پیش بینی شده در اسلام لحاظ و اجرا گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دولت های جناب رفسنجانی و حسن روحانی و مجلس علی لاریجانی سعی در کپی کردن قوانین دیگران و غیرهمگون با سیستم یک کشور دارای نیروی انسانی جوان و منابع ملی فراوان و مقتدر نمودند. و نتیجه کارشان نیروی خموده و منابع از کارافتاده و عزت خدشه دار شده است.
لوایح فتف- پالرمو -سی اف تی- و امثالشان ذلت بارترین توافقاتی است که میتواند از جانب کشوری پذیرفته شوند و اینکه از سال ۹۵ توسط عده ای بصورت پنهانی در کشور نسبتا اجرا میشود خیانتی است که باید توسط مسئولان وزارت اطلاعات و مردم و اطلاعات سپاه و دلسوزانی برای این ملت صدها هزار شهید داده پیگیری و متوقف و مسببان آن محاکمه شوند و رهبری باید همانطور که در فتنه ۸۸ محکم پشت مردم ایستادند و اشراف و سران منحوس فتنه ۸۸را به کمک ملت ساکت کردند ولی متاسفانه بعد از سکوت فتنه جویان از مجازات چند ده لیدر و مسئول خطرناک آن شورش قاسطین و اذناب خطرناکترشان! که همیشه مترصد ضربه زدن به اصل نظام و خنجر فروکردن به قلب مقدس انقلاب شهیدان مظلوم هستند ، بدلایلی فراموش
گشت و نتیجه آن نابودی تولیدات و نیز از بین رفتن خودکفایی در چند محصول استراژیکی و تعطیلی دانش مهم هسته ای و صدها علم دیگر و تعطیلی ویرانگر دهها طرح از شفاف سازی دارایی و عملکرد مسئولین و هوشمند کردن اخذمالیات از اقشار موردنظر که معادل۸۰% بودجه است! و به محاق رفتن مستضعفان و خاموشی مطلق مسکن مهر و و کارت سوخت (قاچاق چندصدمیلیارددلاری ثروت ملت) و بیمه محرومین و .. که به اندازه ۳۰ سال ایران را به عقب برگرداند.. و هنوز قهقهه میزنند و دو باره کاندید مجلس میشوند!! و تائیدیه میگرند.مردم هوشیار باشید و بفرموده امام و رهبری نگدارید بیشتر از این به ایران و انقلاب مقدس شهیدان مزورانه ضربه زده و حیثیت ایثارگران را نابود کنند.
اینها خطرناکتر از بعثیون خبیث هستند.
اولا پدید آورنده حوادث آبان ۹۸ که اعتراض مردم به دولت ناکارآمد و وزرا و مدیران قوای دیگر بود در واقع مقصر اصلی خود دولت و مجلس و قضاییه بودند که سالهاست کشور را به امید قراردادهایی همچون برجام و سی اف تی و فتف و سی پی آی و...بحال خویش رها نموده و چشم به دستان خیانتکار غربیون داشته و تدبیرشان نابودی تولید کشور و خشنودی انگلستان و آمریکا و غرب و شرق از دولت و مدیرانش بوده تا مثلا نفت ما را بخرند و مبادلات بانکی را با اجازه آنها !! انجام بدهند.
در باره فتف بصورت بسیار ساده عرض کنم .. اینکه هر ذی شعوری در جهان می فهمد که فتف یعنی مثلا ما با دست خودمان انبار طلای کشور(ثروت ومنابع ایران) را بهمراه چند کارگر روباتیک و .. در اختیار غربیان خبیث بگذاریم تا هر جور بخواهند منابع ملی ما را چپاول کنند و ما فقط بخندیم و به وارادات چندکالای موقتی خوشحال شده و باز هم با انها که تولید کشور را کاملا نابود می کنند بخندیم و عکس یادگاری بگیریم.

منبع نوشتار فوق و ساده گویی لوایح چهارگانه پالرمو و فتف و سی اف تی و.. از کانال اندیشوران و استاد اندیشور آقای محمدرضا سابقی میباشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi