شناسه خبر : 71313
شنبه 23 آذر 1398 , 16:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش حضرت زینب (س) همزمان با روز پرستار

مریم مجتهدزاده:
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری همایش حضرت زینب (س) به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت ایشان، همزمان با روز پرستار خبر داد.

همایش حضرت زینب (س) همزمان با روز پرستار برگزار می‌شود

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشست هم‌اندیشی همایش حضرت زینب (س) که با حضور جمعی از پرستاران فعال در دوران دفاع مقدس در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: این همایش با هدف تبیین رسالت حضرت زینب (س) در اعتلای نهضت عاشورا و به منظور نشر فرهنگ دفاع مقدس در واحد پرستاری و آشنا شدن پرستاران نسل جدید با ایثار و ازخودگذشتگی پرستاران دوران دفاع مقدس و واقف شدن به نقش اثرگذار خود در مواجهه با جنگ نرم دشمن برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تاثیرپذیری همایش بر مخاطب گفت: غنای همایش و آنالیز روانشناختی و جامعه شناختی شخصیت حضرت زینب (س) و بازخوانی ابعاد شخصیتی ایشان و تطابق آن با نقش اثرگذار و ارزشی پرستاران دوران دفاع مقدس، موجب نهادینه شدن روحیه از خودگذشتگی در پرستاران برای روز بحران احتمالی می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi