شناسه خبر : 71345
دوشنبه 25 آذر 1398 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رژیم صهیونیستی، تنها حامیِ آقای وطن فروش!

تنها کسانی که امکان دارد پس از شکست اخیرش با او ابراز همدردی کنند، نه مردم ایران که اسرائیلی‌ها هستند. مثل همان زمانی که از او بابت خیانت به مردم و کشورش قدردانی و با وی ابراز همدردی کردند.

تنها کسانی که امکان دارد پس از شکست اخیرش با او ابراز همدردی کنند، نه مردم ایران که اسرائیلی‌ها هستند. مثل همان زمانی که از او بابت خیانت به مردم و کشورش قدردانی و با وی ابراز همدردی کردند.

زمانی که با مسئولین فدراسیون جهانی جودو برای کشورش نقشه می‌کشید و برای انجام این کار فکر مسابقه با یک ورزشکار از رژیم صهیونیستی را در سر می‌پروراند، در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید که روزی فرا خواهد رسید که مجبور شود تحت پرچم مغولستان مسابقه داده و در همان ابتدای کار از یک جوان بیست و یک ساله ایتالیایی شکست بخورد.

کسی که با پرچم ایران به مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۷، مدال طلای مسابقات جهانی در سال ۲۰۱۸، یک مدال نقره و دو مدال برنز آسیا، مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز مسابقات گرنداسلم، یک طلا و چهار برنز گرندپری و دو مدال برنز رقابت‌های اوپن دست یافته  و توانسته بود در رنکینگ اول جهان بایستد، پس از پشت کردن به ارزشهای مردم کشورش، نه تنها موفقیت جدیدی کسب نکرده که بدتر، در دو دوره مسابقات بین‌المللی در همان دور نخست بدون هیچ پیروزی، حذف شده است.

سعید مولایی که دوم آذرماه در رقابت‌های گرنداسلم «اوزاکا» و با نام فدراسیون جهانی با دو شکست برابر «فوجی وارا» و «دی ولت» جودوکاران ژاپن و هلند از دور رقابت‌ها کنار رفته بود، اخیراً در مسابقات «مسترز» که در چین برگزار شد، با پرچم مغولستان به میدان رفت و بعد از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه خود برابر «کریستین پارلاتی» جودوکار ۲۱ ساله ایتالیا با رنکینگ ۲۸ دنیا باخت و حذف شد.

سعید مولایی با این استدلال که بخاطر عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اسرائیل، امکان دارد مسابقات المپیک را از دست بدهد، با وعده پناهندگی به آلمان در توطئه رئیس فدراسیون جهانی جودو که در حمایت از اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه چینی کرده بود، همکاری کرده و باعث شد که جودوی کشورمان از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم شود.

او در مصاحبه‌ای که با شبکه خارجی یورونیوز داشت، گفته بود: آرزویش شرکت در رقابت های المپیک توکیو در سال آینده میلادی و مبارزه با حریف اسرائیلی است. آرزویی که با شکست اخیرش دیگر محقق نخواهد شد.

شاید اگر مولایی به کشورش پشت نمی‌کرد و با پرچم ایران در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کرد، می‌توانست به کسب مدال برای ایران ادامه دهد. او نه تنها در مواقع پیروزی، که در زمان های شکست نیز می‌توانست به حمایت و پشتیبانی مردم کشورش دلگرم باشد.

اما حالا تنها کسانی که امکان دارد پس از شکست اخیرش با او ابراز همدردی کنند، نه مردم ایران که اسرائیلی‌ها هستند. مثل همان زمانی که از او بابت خیانت به مردم و کشورش قدردانی و با وی ابراز همدردی کردند.

اکنون نام مولایی نیز به فهرست اسامی وطن فروشانی که با خیانت به کشورشان پناهنده دشمنان شده و زندگی خفت باری دارند، اضافه شده است.

به نقل از رجا نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi