شناسه خبر : 71365
شنبه 30 آذر 1398 , 14:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس:

اگر دولت اقدامی نکند، طبق قانون هدفمندی عمل خواهیم کرد

در صورتی که دولت در این خصوص طرح یا اقدامی را در نظر نداشته باشد، طبق قانون هدفمندی و برنامه ششم توسعه عمل خواهیم کرد...

فاش نیوز -  دولت از تجربه مجلس در این مورد سهمیه بندی بنزین استفاده نکرده است و آنچه را که در زمینه سهمیه بندی بنزین انجام داده، یک اقدام نیم بند و دغدغه آفرین و چیزی جز چالش در کشور نبوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی با تاکید بر لزوم انجام اصلاحات در لایحه بودجه سال ۹۹ در بخش ایثارگران بر رفع مشکلات، نیازها و مطالبات جامعه ایثارگری تاکید کرد و متذکر شد:

 حرف ما در رابطه با اختصاص سهمیه بنزین برای خودروی جانبازان این است که دولت از تجربه مجلس در این مورد استفاده نکرده است و آنچه را که در زمینه سهمیه بندی بنزین انجام داده، یک اقدام نیم بند و دغدغه آفرین و چیزی جز چالش در کشور نبوده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس دهم تاکید کرد: به نظر من طی روزهای آینده باید منتظر ماند و دید که دولت آیا می‌خواهد طرح یا لایحه ای را درخصوص سهمیه بنزین ایثارگران به مجلس ارائه دهد یا نه؛ که پس از آن اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس یادآور شد در صورتی که دولت در این خصوص طرح یا اقدامی را در نظر نداشته باشد، طبق قانون هدفمندی و برنامه ششم توسعه عمل خواهیم کرد؛ اما به هر حال آنچه را که دولت انجام داده است به نظر می رسد کار نادرستی باشد چراکه از طرفی بحث سهمیه‌بندی را مطرح و از طرف دیگر اعلام کرده که تمامی درآمدهای آن به مردم اختصاص خواهد یافت.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در ادامه متذکر شد: اما بر خلاف ادعای دولت، تاکنون بسیاری از آحاد ملت و به خصوص جامعه ایثارگری مورد غفلت قرار گرفته اند و در طرح معیشت آنطور که باید و شاید توجهی نشده است. متاسفانه هنوز برای سهمیه بنزین ایثارگران از سوی دولت اقدامی صورت نگرفته است و از محل درآمدهای سهمیه بنزین چیزی نصیب ایثارگران نشده است.

 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: بحث بیمه تکمیلی حداقل چیزی است که انتظار هست از محل این درآمدها انجام شود. بر این مبنا به نظر می رسد در لایحه بودجه سال 99 نمایندگان ایثارگر مجلس اصلاحاتی را انجام دهند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چرا جوگیر میشوید بخدا زخم بستر نخاعی منزوی از طرح بنزین برترست نظارت بر بودجه اختصاصی توانبخشی برترست روان درمانی مریض داری جانباز حصر در منزل از بنزین مهمتره نظارت وفهم دقیق تر از مشکلات ایثارگران را در دستور کار قرار دهید لطفا
لطفا" به مهمترین ها هم اشاره کنید
همانطور که در بالا این عزیز اشاره کردند...
در خصوص معوقات سالهای گذشته جانبازان بویژه تبصره ماده 38 قانون خدمت رسانی به ایثارگران
کسی نیست بگوید : بندگان خدا تا کی این دین واین حق را برگردن خودتان باقی می گذارید؟؟؟
این عزیزان در سن کهن سالی هستند ودارند به دیار باقی می روند...
اگر منتظر مرگ همه ی انها هستین که هیچ... ولی اگر نیستید تا فرصت اندکی که باقی مانده معوقه که حق قانونی انهاست به اینها پرداخت کنید
به پل صراط ایمان دارید؟
چگونه می خواهید از ان عبور کنید در حالیکه حق ناس را ادا نکردین؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi