شناسه خبر : 71368
چهارشنبه 27 آذر 1398 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدای امنیت جایگاه ویژه‌ای دارند

سردار «محمدعلی جعفری» مسوول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) در مراسم تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدای مدافع امنیت که در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: ما از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای زیادی تقدم کرده‌ایم و خون شهدای زیادی پای این انقلاب ریخته شده است.

وی جایگاه شهدای راه امینت را جایگاه ویژه‌ای دانست و گفت: جایگاه شهدای امنیت برابر با شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم نیست چراکه در جریان اغتشاشات اخیر حتی نیرو‌های بسیجی و انقلابی نیز درپی بی‌تدبیری مسوولین دچار ابهام بودند و شهدای امنیت حاضر به جانفشانی برای امنیت کشور شدند درحالی که هنوز هم برخی‌ درباره اعتراضات و مشکلات ابهام دارند.

مسوول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم افزود: طی کردن مسیری که همراه با ابهام است در برابر دفاعی که شفافیت در آن وجود دارد، سخت‌تر است. سوالاتی طرح می‌شود که چگونه با این همه دشمنی دشمنان و دولت‌های وابسته آن‌ها در منطقه که برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی می‌کنند، آن‌ها موفق نمی‌شوند.

سردار جعفری تصریح کرد: اصل و هدف برنامه‌های اخیر در کشور لبنان و عراق، همگی برای ایران بود. هدف ناامنی‌های اخیر کنترل و نابود کردن و اعمال تغییر رفتار در جمهوری اسلامی بود که همان دست برداشتن از راه و مسیر شهداست. البته دشمنان ما احمق آفریده شده‌اند و هیچ‌گاه پی به اساس جمهوری اسلامی که با خون شهدا مستحکم شده، نمی‌برند.

وی تاکید کرد: هر قدر شهید در راه کشور تقدیم کنیم، این بنا مستحکم‌تر می‌شود چراکه این مسأله مبنای قرآنی دارد و تا زمانی که جامعه ما در این مسیر باشد اساس و بنای این نظام محکم‌تر خواهد شد و دشمن فکر می‌کند با شهید کردن نیرو‌های ما، ما را تضعیف می‌کند. ملت ایران قرن‌ها در انتظار چنین حکومتی بوده است چراکه مکتب عاشورا مبنای حرکت انقلابی ماست.

مسوول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم اظهار داشت: نظام اسلامی بر مبنای قرآن و در راس آن ولایت فقیه شکل گرفته است و مشکلات امروز به دلیل انحرافاتی است که برخی انقلابی‌نما‌ها بناگذاشتند و تغییر این مسأله سخت است که این تغییر در نظام سیاست‌گذاری کشور ان‌شاءالله به‌زودی رقم خواهد خورد.

سردار جعفری به ارزش شهید و شهادت اشاره کرد و گفت: شهدا تضمین‌کننده راه انقلاب اسلامی هستند. ما فکر می‌کنیم شهید را نمی‌توانیم ببینیم، درحالی که شهدا نزد خداوند روزی می‌خورند؛ شهدا از لطف خداوند به خود خوشحالند. اساس نظام اسلامی و انقلاب اسلامی براین مسیر گذاشته شده که اتکای آن بر مردمی است که معتقدند به تعلیمات اسلامی.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر بعد از یکسال و هشت ماه آزاد و دشمن مجبور به فرار شد، این موفقیت با نیروی ایمان رزمندگان محقق شد که امروز این نیرو در راه امنیت دیده می‌شود. تردید نداریم مردم حرف‌شنوی از شهدا دارند، چراکه در برابر تهدیدات و دشمنی‌های سنگین نظامی، اقتصادی و امنیتی ایستاده‌اند.

مسوول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم به سختی راه خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: اساس راه ملت و انقلاب اسلامی ایمان به قرآن است. ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از خاک کشور باید ساعت‌ها سخنرانی می‌کردیم تا نیرو‌هایی برای دفاع از کشور جمع شوند، اما امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند ما نیاز به نیرو در منطقه ندارم، اما هزاران جوان مشتاق ملتمسانه درخواست حضور در جبهه‌های نبرد دارند که حضرت امام (ره) از آن‌ها به عنوان فتح‌الفتوح انقلاب یاد کردند.

سردار جعفری به افزایش جمعیت جوانان مشتاق انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به لطف و عنایت الهی ان‌شاءالله به زودی حرکتی برای رفع مشکلات آغاز خواهد شد و امیدآفربنی حضرت امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب دارای مبناست که به آن نزدیک خواهیم شد. صبر و پایداری در برابر فشار‌های دشمنان یک دستور الهی است که ملت ایران پایبند به آن هستند.

در پایان این مراسم تمثال شهیدان «مصطفی رضایی» و شهید «مرتضی ابراهیمی» دو شهید امنیت کشور با حضور خانواده‌های شهدا و سردار جعفری رونمایی شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi