شناسه خبر : 71375
چهارشنبه 27 آذر 1398 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترجمه کتاب «سرباز کوچک امام» به ۵ زبان خارجی

معاون پژوهشی مؤسسه پیام آزادگان از ترجمه کتاب‌های «سرباز کوچک امام» و «زمان ایستاده بود» به ۵ زبان زنده دنیا خبر داد.

ترجمه کتاب «سرباز کوچک امام» و «زمان ایستاده بود» به 5 زبان خارجی

فرزانه قلعه‌قوند، معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان گفت: روند ترجمه 2 عنوان از کتب این انتشارات آغاز شده است و پیگیری‌ها برای ترجمه سایر کتب نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های «سرباز کوچک امام» و «زمان ایستاده بود» به عنوان اولین عناوین برای ترجمه انتخاب شدند، افزود: این کتاب‌ها به زبان‌های عربی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، اردو و پشتو ترجمه خواهند شد.

قلعه‌قوند با بیان اینکه تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب سرباز کوچک امام نشان‌ دهنده ویژگی‌های خاص این کتاب است، گفت: مهدی طحانیان آزاده‌ای است که همانندش را در دفاع مقدس نداریم، زیرا اتفاقاتی که برای او افتاد برای کمتر کسی رخ داده‌ است. وی نماینده نسل خود بود و بسیار به‌جاست که که این گونه کتاب‌ها به دست مردم کشورهایی که فرهنگ نزدیکی به مردم ما دارند نیز برسد.

وی در مورد کتاب زمان ایستاده بود نیز گفت: این کتاب خاطرات 60 آزاده دفاع مقدس است که به طور خاص خاطرات آنها را از نحوه اسارت توسط دشمن روایت می‌کند. برای ترجمه کتاب‌های انتشارات به سایر زبان‌ها نیز برنامه داریم و این مورد در دست پیگیری و اقدام است.

کتاب سرباز کوچک امام با استقبال پرشور علاقه‌مندان مواجه شد و چاپ آن به 100 هزار جلد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi