شناسه خبر : 71395
پنجشنبه 28 آذر 1398 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگذاشتیم قرارهایشان عملی شود!

فاش نیوز - قرار بود خاک جنوب از سرند عربستان بگذرد و اهواز با "الف و لام" معرفه شناخته شود، قرار بود در سوسنگرد به نام "خفاجیه" خطبه بخوانند و "محمره" را به جای خرمشهر راهی نقشه ها کنند. قرار بود خلیفه بعثی قادسیه روی کشتی تفریحی در اروند حمام آفتاب بگیرد و دینار واحد پول خوزستان شود.  قرار بود با دوپینگ نظامی اسراییلی ها پشت بی زره انقلاب ما را با خاک آشنا کنند و درهای نمایشگاه لامذهبی را در منطقه بازبگذارند. خاک جنوب روی سر خاک بعثی ها الک شد و اهواز با دو چشم آهوی خود به کارون نگاه کرد. چمران نام خفاجیه را از خطبه انداخت و خرمشهر به شناسنامه خود افتخار کرد.

اروند این بندر زیبای خرمشهر، پاروزن ناوارد قادسیه را به گل نشاند و دینار از جغرافیای عراق تجاوز نکرد. تشک بعثی اسراییلی ها، پشت بی زره انقلاب ما را با خاک آشنا نکرد و درهای آن نمایشگاه لاییک برای همیشه تخته شد.

این همه افتخار و سبربلندی را برای ایران اسلامی چه کسانی به ارمغان آورده اند؟ بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان، همه ملت ایران، این گلواژه های سرخ مکتب شهادت برای دیدار دوست، بریدند و رفتند و این همه افتخار و سربلندی را برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به ارمغان آوردند.

ایثار یعنی همین که ما درمقابل صدام و صدامیان ایستادیم و هیچ هراسی به دل راه ندادیم، شهید و جانباز و مفقود شدیم هیچ هراسی نداشتیم و نخواهیم داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi