شناسه خبر : 71405
شنبه 30 آذر 1398 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجددا" توهین به شهدا را پیگیری کنید!

میثم.ک - برای احیای حق جانم را فدا می کنم

باسلام و درود به روح پر فتوح امام راحل و با سلام و درود به محضر شریف حضرت آیت اله خامنه ای.

آقا جان دلم درد می کند.

مگر نگفتید حفظ این نظام از به دست آوردنش سخت تر است و برشما جوانان واجب است این سنگر راحفظ کنید؟

آقا جان مگر نگفتید اگر یکی اشتباهی دارد آنقدر بگویید تا به اشتباهش پی ببرد؟

آقا جان مگر نگفتید این نیست که یک نفر بگویید و ده نفر تماشاچی باشد؟

آقا جان قلبم درد می کند؛ آرامش ندارم. از سال 96 تا به حال برای حفظ کردن نظام دارم شب و روزم را می گذارم ولی کسی بابت توهین به شهدا، توهین به پدر شهیدم، توهین به سرِ بریده حججی و حتی توهین به آقایمان کاری نمی کند! حتی کسی را هم که توهین می کند برخی سعی می کنند به بالاتر ارتقاء دهند.

ازسال 96 تا به حال کفش آهنی پوشیدام و به هسته گزینش وزارت درمان و آموزش پزشکی رفتم. به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بابل رفتم، به تخلفات دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه کردم، به اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی بابل رفتم و به حراست دانشگاه علوم پزشکی بابل برای رفع مشکل رفتم ولی جوابی نگرفتم که هیچ، بلکه مورد سرزنش و توهین مجدد هم قرار گرفتم. با خودم گفتم مگر می شود؟ حتما سربازان گمنام کاری می کنند، به همین منظور به اداره اطلاعات و حفاظت شهرستان بابل هم رفتم ولی هیچکس کاری نکرد!

نهایتا به دادگستری بابل هم شکایت کردم، دروغ نگویم جناب (ع) دبیر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بابل به همراه تیم تخلفاتی جلسه ای را درمورخ 30/3/97 تشکیل دادند و به استناد ماده 15آیین نامه اجرایی قانون پرونده تخلفاتی در هیات تشکیل جلسه دادند. هیات پس از وصول گزارش مذکور مراتب رادرجلسه 303/97مطرح، صورتجلسه صفحه 5جلسه پرونده وبا توجه به بررسی های لازم موضوع صدر ماده 17 آیین نامه اجرایی قانون اتهام را متوجه متهم تشخیص داد و مقرر نمود مورد اتهامی مشتمل بر بند 1 ماده 8قانون مبنی بر توهین به مقام معظم رهبری کتبا ابلاغ شود. براین اساس مورد اتهامی در تاریخ 8/4/97در محل کار متهم به طور واقعی به ایشان ابلاغ گردید ولی یک نفر بنام محسن که عضو تخلفات همان واحد می باشد و آشنایی با عموی خانم متهم دارد به ایشان راهکار نشان می دهد که برو درمحل کار خویش استشهاد جمع کن که مثلا فردی مومن و معتقد هستی!

متهم هم اینکار را می کند و به همکاران دروغ می گوید. این کار و جمع کردن امضا فقط برای پیشرفت کار شخص خودش می باشد. من بعد از 18 ماه متوجه جمع کردن امضا شدم.

 وقتی به نزدیکترین دوستانم مراجعه می کنم و دلیل امضا کردنشان را جویا می شوم در کمال تعجب می بینم متهم افراد را فریب داده ومی گوید این استشهاد را برای پیشرفت کار شخصی ام می خواهم! درصورتی که واحد تخلفات به استناد همین استشهاد بعد از متهم کردن ایشان، متاسفانه رای صادره خود را شکسته و در یک حرکت زشت نام اینجانب و شاهدین را لو داده و متهم به سراغ اینجانب و شاهدین آمده و شروع به فحاشی دوباره و تهدید جانی می کند!

آیا واحد تخلفات نمی داند رایی که داده است یک نسخه آن به شاکی تقدیم کند؟

چرا به خاطر روابط و مسائل دنیوی دینشان را به دنیا می فروشند؟ من دلم خون است از مدیرانی که خون پاکترین جوانان کشورم را فراموش کردند. در این راستا اینجانب شکایت خود را بعد از ضعیف النفس بودن افراد تخلفات دانشگاه علوم پزشکی بابل به دادگستری بابل برده و خواهان دفاع از آرمان های پدران شهیدمان هستم. نه اینکه پدرم شهید است و او فقط پدر من است، بلکه شهید متعلق به کل جامعه است.

ازاین رو به خاطر گستاخی به شهیدم و به خاطر گستاخی به شهید مدافع حرم شهید حججی و گستاخی و توهین به حضرت آقا از ریاست محترم دادگستری بابل و دادستان محترم تقاضای پیگیری مجدد پرونده به خاطر توهین به شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی از جانب مدعی العموم دارم.

اگر ریاست محترم قوه قضاییه که درود فراوان به ایشان باد مطالب حقیر را خواند کمک شایانی می توانند به جامعه هدف بکنند.

راستی دست کمک به سمت سردار قاسم سلیمانی دراز می کنم که در مجلسی اجازه داد فرزند شهید حرفش را بزند و نگذاشت دیگران حرف او را قطع کنند.

نهایتا" از تمامی دلیر مردان قوه قضاییه که به حق افراد شایسته ای هستند کمک می خواهم و بنیاد شهید شهرستان هم باید به عنوان متولی جامعه هدف پیگیر باشد. ما خواهان حق هستیم و دراین راه جان بی ارزش خود را فدای ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهورس اسلامی می کنیم.

درود به دلیر مردانی که نامشان لرزه به اندام منافقان داخلی و خارجی می اندازد.

میثم.ک.... ازبابل

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، با تشکر و تایید فرمایش دوست عزیز در خصوص توهین به شهدا خوشبختانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان هرمزگان به جریان خبیث اشاره نمودند که امیدواریثم همانطور که اغتشاشگران و دشمنان شناسایی شدند همانگونه عاشقان ولایت نیز شناسایی و مورد تفقد قرار گیرند. یکی از اقشار شناسنامه دار غاشق ولایت همین ایثارگران محترم هستند که با توجه به مصوبات قانونی بخشی از تسهیلات و امتیازات تعلق گرفته که بهیچوجه انحصار طلبی نیست بلکه پاداشی الهی است لذا ای کاش اینگونه تسهیلات و امتیازات برای تمام اقشار ولایتمدار در نظر گرفته شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi