شناسه خبر : 71409
دوشنبه 02 دي 1398 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس اعلام کرد:

قطعاً و حتماً باید برای جانبازان سهمیه ویژه سوخت در نظر گرفته شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موافقت فراکسیون ایثارگران مجلس برای ارائه طرح اختصاص سهمیه بنزین جانبازان در صحن علنی خبر داد...

فاش نیوز - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موافقت فراکسیون ایثارگران مجلس برای ارائه طرح اختصاص سهمیه بنزین ایثارگران در صحن علنی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "ضیاء الله اعزازی ملکی" نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم شتاب زده مسئولان در افزایش سه برابری قیمت بنزین در 24 آبان ماه در خصوص این سئوال که چرا بحث اختصاص سهمیه بنزین به ایثارگران از سوی دولت دوازدهم فراموش شده است، یادآور شد: در این دوره و زمانه، انگار خود ایثارگران هم فراموش شده اند چه برسد به سهمیه بنزینشان!

 وی ادامه داد: متاسفانه دولت در بین قدم هایی که بر می دارد معمولاً خبری از توجه به مسائل ایثارگران، به خصوص جانبازان عزیزی که همیشه با وسیله نقلیه شان تردد و سفر می کنند و به نوعی نیازمند اختصاص سهمیه بنزین هستند، نیست. در این خصوص بحث هایی هم در مجلس وجود دارد که اگر به نتیجه ای برسیم حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری موضوع سهمیه بنزین از سوی نمایندگان ایثارگر مجلس در فراکسیون ایثارگران خاطر نشان کرد: قطعاً و حتماً باید برای این عزیزان سهمیه ویژه ای در نظر گرفته شود و ما هم ان شاالله موضوع را پیگیری می‌کنیم تا دولت این کار را انجام دهد.

 عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با انتقاد از دولت در مورد اقناع نکردن اقشار مختلف مردم متذکر شد: موضوع سهمیه بندی بنزین که توسط سران سه قوه در روز 24 آبان تصمیم گیری و اعلام شد، نیازمند اقناع افکار عمومی جامعه بود اما از سوی دولت در این راستا اقدامی صورت نگرفت.

 نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس دهم با بیان اینکه دولت درصدد تامین کمبود منابع مالی خود در سال جاری از محل افزایش قیمت بنزین بود تصریح کرد: کسوراتی که دولت در خصوص ذخایر ارزی و عدم مدیریت بر این ذخایر در بحث واردات کالاهای اساسی به نام افرادی که به نوعی وصل به بدنه اجرایی دولت بودند و شرکت هایی که از ارتباطات با آنها در نبود نظارت سوء استفاده می کردند و دلار را تحویل گرفته باعث خالی شدن خزانه از ذخایر ارزی شدند.

 اعزازی در ادامه تاکید کرد: در نهایت، دولتمردان مجبور شدند از یک جایی کمبود منابع مالی را برطرف کنند و آسان ترین و در دسترس ترین راه حل، موضوع افزایش قیمت بنزین بود که عدم کفایت مسئولین اجرایی باعث شد بنزین یک شبه گران شود و واقعاً ما شرمنده مردم هستیم؛ چرا که مردم در فشار قرار گرفته اند، حتی اگر عمدی در انجام این کار نبوده باشد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ارائه تحلیلی از افزایش قیمت بنزین و تاثیر آن بر جامعه ایثارگری متذکر شد: به نظر من (البته نوعی ارزیابی و تحلیل است) در این مورد عمدی در کار بود، چرا که می خواستند واقعا مردم را ناراضی و مشکلی برای نظام ایجاد کنند. اما خوشبختانه مقام معظم رهبری با مدیریت و درایت خودشان همانطور که به طور معمول همیشه به داد نظام می رسند، به مردم پیام دادند و مردم هم ولایتمداری خود را  ثابت کردند و با حضور در صحنه نگذاشتند دشمنان نظام از این قضیه سوء استفاده کنند. ولی در عین حال قشرهای پایین جامعه واقعاً در فشار هستند اگر چه بالاخره مسئولین دولت باید تدبیری بیاندیشند.

 نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بناب، در خصوص این سئوال که وضعیت ایثارگران در بهارستان و نحوه شکل‌گیری مجلس آینده را چگونه ارزیابی می کنید اظهار داشت: ایثارگران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با ایثار جان و مال خود، ایثارگری کرده اند اما به هر حال تکلیف این است که ایثار خود را ادامه دهند. البته به محضر  عزیزان ایثارگر جسارت نکنم، اما چون خودم هم ایثارگر هستم این را به عنوان تکلیف به خودم یادآوری کردم.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم اظهار داشت: بالاخره تکلیف است و ما هم حامی این نظام و پیرو ولایت هستیم و به هر حال برای این نظام خون داده ایم و برای اینکه راه شهدا و امام را ادامه دهیم و اطاعت از ولی امر خود داشته باشیم تکلیف است که در صحنه انتخابات حضور پیدا کنیم. ان شاالله آنهایی که از جامعه ایثارگری کاندیدا شده اند و حتی آنهایی که کاندیدا نشده اند، دست به دست هم داده و نگذارند فرمایش امام که فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، بر زمین بماند.

 جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور در صحنه انتخابات و رای به افراد پاکدست را راهکار مناسبی برای پاسخ به فرمایش امام راحل دانست و یادآور شد: مسلما حضور در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی بهترین پاسخ به ادعای دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط حاضر است. بنابراین لازم است ایثارگران عزیز به این نکته توجه کنند که همه با هم در صحنه انتخابات حضور داشته باشند و به افرادی رای بدهند که انقلابی، ولایتمدار و ساده زیست باشند.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد:  مجلس یازدهم باید از افرادی تشکیل شود که رانت خوار و سوء استفاده گر نباشند و به منافع ملی و انقلاب اسلامی که همانا راه شهدا و امام عزیز است توجه کنند و ادامه دهندگان راه عزیزان و همسنگران خود باشند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بنزین توی سردولت بخوره!
بیادمشکلات معیشتی رو ریشه ای حل کنه...
دولت آمریکایی!!!
با سلام
نمایندگان محترم مجلس هنگام انتخابات به یادجانبازان و خانواده شهدا و قشر کم و بی در امد می افتند . برخی از اوقات رییس جمهور محترم فیلش یاد هندوستان می کند و همراه با اقای شهیدی به دیدار سر زده جانبازان؟؟ ان هم در تهران با زندگی های نسبتا مناسب و مطلوب می روند و تماشا کنندگان این سریا ل های خانگی فکر می کنند که وضع دیگر جانبازان نیز چنین است . اگر جانبازان بگویند اقا ما اصلا وجود خارجی نداریم .. ما شده ایم مرغ قربانی عروسی و عزا. اگر داغ دل هست ما دیده ایم / اگر خون دل هست ما خورده ایم . ما را رها کنید دراین دشت بی انتهائ
قبل از هر کاری باید کلمه 25% از کل قانون حذف شود چرا باید جانباز کم درصد به فراموشی سپرده شود ؟
و گروهی با چند درصد بالاتر شامل دهها تسهیلات !
باور کنید ریشه همه فسادها در کل جهان هستی همین بی عدالتی هاست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi