شناسه خبر : 71415
شنبه 30 آذر 1398 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم «یلدای شهدایی» در موزه دفاع مقدس

مراسم یلدای شهدایی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درحالی برگزار شد که از «عمو فیتیله‌ای» گرفته تا «حسن شمشادی» خبرنگار صدا و سیما در دمشق که از نزدیک شاهد حماسه‌های مدافعان حرم بود و «بهنام برار» استندآپ کمدین معروف و...، همه و همه به عشق فرزندان شهدای مدافع حرم آمده بودند تا شبی به یادماندنی را برای آن‌ها رقم بزنند.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/9/28/878486_808.jpg

در آستانه شب یلدا، بلندترین شب سال، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امشب (پنج‌شنبه) میزبان ویژه‌برنامه «یلدای شهدایی» بود.

موسسه حضرت رقیه (س) این مراسم را برای کودکان شهدای سرزمین‌های شام و عراق تدارک دیده بود.

خانواده‌های شهدای مدافع حرم در این مراسم تنها نبودند، بلکه خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن و جانبازان نیز در شادی فرزندان شهدای مدافع حرم، آن‌ها را همراهی می‌کردند.

خواهر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی»، شهیدی که امروز یادمانش در بهشت زهرا (س) تهران زیارت‌گاه جوانان است، شهیدی که با کرامات خود، با جوانان بسیاری رفیق شده است، شهیدی که مدافعان حرم بر سر یادمانش حال و هوای شهادت گرفتند، تا شهادت به سراغ آن‌ها بیاید، میهمان این مراسم بود؛ همچنین همسران شهیدان «حسن طهرانی مقدم» و «مصطفی احمدی روشن»، مادر سه شهید والامقام «خالقی‌پور» و آقای «دهقان» جانباز شیمیایی ۷۰ درصد نیز فرزندان شهدای مدافع حرم را در شادی «یلدا» همراهی می‌کردند.

کسانی که در این مراسم حضور داشتند، قطعاً دعوت‌شده شهدا بودند؛ از «عمو فیتیله‌ای» گرفته تا «حسن شمشادی» خبرنگار صدا و سیما در دمشق که از نزدیک شاهد حماسه‌های مدافعان حرم بود و «بهنام برار» استندآپ کمدین معروف و...، همه و همه به عشق فرزندان شهدای مدافع حرم آمده بودند تا شبی به یادماندنی را برای آن‌ها رقم بزنند.

فرزندان و همسران شهدای مدافع حرم در این مراسم تنها نبودند و عکس شهید خود را هم در دست داشتند؛ اگر چه که در حقیقت شهدا زنده‌اند و همیشه و همه‌جا به مردم، خصوصا خانواده‌های خود، کرامت دارند.

خلاصه اینکه، شبی به یادماندنی برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم رقم خورد و این را می‌شد از خنده‌های فرزندان شهدا فهمید، شبی به‌یادماندنی که مرهمی شود بر زخم دل همسران شهدا از زخم‌زبان‌های برخی از افراد ناآگاه و قدرنشناس آن که خون بر دل آن‌ها کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi