شناسه خبر : 71421
شنبه 30 آذر 1398 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور فاطمیون در «یلدای هم‌زبانی»

همزمان با روز جهانی مهاجران و تقارن آن با شب یلدا، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با هدف تکریم مهاجرین افغانستانی ساکن پایتخت اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه «یلدای هم‌زبانی» کرد.

این برنامه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، شهرداران مناطق مختلف شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی پایتخت در «فرهنگسرای ولا» واقع در شهر ری برگزار شد.

حضور فاطمیون در «یلدای هم‌زبانی»

در این ویژه‌برنامه با اشاره به فرهنگ مشترک میان مردمان ایران و افغانستان و آداب و رسوم مشابه در برگزاری شب یلدا، برنامه‌های متعدد و مختلفی تدارک دیده و اجرا شد.

بخشی از این برنامه به پخش فیلم کوتاهی در ارتباط با شب یلدای خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون اختصاص داشت که فضای سالن را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

پس از پخش این ویدئو مدیران شهرداری تهران و نصرالله صادقی‌زاده نیلی نماینده سابق مردم افغانستان با حضور بر رو سکوی اجرای برنامه، دقایقی را در ارتباط با فاطمیون و رشادت‌های رزمندگان این یگان صحبت کرد.

در ادامه مهران مهام تهیه‌کننده به‌نام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور بر روی صحنه اعلام کرد که سریال جدیدی به نام «آخر خط» را در دست تولید دارد که به زودی پخش خواهد شد.

حضور فاطمیون در «یلدای هم‌زبانی»

وی سپس با اشاره به مدیون بودن مردم و امنیت کشور به رشادت‌های رزمندگان فاطمیون اعلام کرد که بخش مهم سریالش به رزمندگان فاطمیون و حضور آنها در دفاع از حرم اختصاص دارد.

مهام سپس با دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون که در سالن حضور داشتند ضمن ادای احترام به آن‌ها به تقدیر از ایشان پرداخت.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi