شناسه خبر : 71424
شنبه 30 آذر 1398 , 13:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به منابع گازی لبنان

جنبش حزب‌الله به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرضی به ذخایر گازی لبنان هشدار داد و اعلام کرد که اگر چنین اتفاقی بیفتد، اسرائیل با سرنوشت خودش بازی کرده است.

«محمد رعد» رئیس‌فراکسیون حزب‌الله پارلمان لبنان، در مراسم گرامیداشت یکی از شهدای مقاومت، به رژیم صهیونیستی در‌باره هرگونه طمع ورزی نسبت به ذخایر گازی لبنان، هشدار داد و تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد دشمن حتی بر پنج سانتیمتر از میدان گازی موجود در آب‌های ساحلی لبنان تسلط یابد.
محمد رعد تأکید کرد، موضوع اصلی در لبنان، نظام و ساختار آن نیست، بلکه موضوع اساسی‌، حاکمیت کشور و حفظ سرمایه‌های نفتی و گازی و مقاومت است. تلاش ما این است که دریچه‌های منتهی به نگرانی‌ها را مسدود کنیم و به دشمن اجازه ندهیم حاکمیت ما را نقض کند و بدون اینکه سرنوشتش دچار آسیب شود، جنگی را علیه ما به راه بیندازد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد رعد گفت: هدف اصلی آنان(صهیونیست‌ها)، اشغال لبنان و حفظ نگرانی‌های موجود در این کشور است. ما هم در مقابل تلاش می‌کنیم دریچه‌های منتهی به این نگرانی‌ها را ببندیم، هرگز به دشمن اجازه نخواهیم داد حاکمیت ما را نقض کند و جنگی را علیه ما راه بیندازد، بدون آنکه سرنوشتش در مسیر محک و آزمون قرار بگیرد.
این مقام جنبش حزب‌الله افزود: به دشمن اجازه نخواهیم داد، با حمایت آمریکا یا بدون این حمایت، یا با حمایت شورای امنیت سازمان ملل و قطعنامه‌هایی که محتوای مخالف و متضاد با حاکمیت ما بر مرز‌های لبنان دارند، علیه حاکمیت لبنان بر آب‌های منطقه‌ای گردنکشی کند. در هر حال، به هیچ کس اجازه نخواهیم داد منابع گازی ما را در آب‌های منطقه‌ای تهدید کند، حتی اگر اختلافات، بر سر پنج سانتیمتر از میادین گازی باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi