شناسه خبر : 71448
یکشنبه 01 دي 1398 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما پول بدیم، شما بگید رضایت هست!

احمد غفوری - قرار نیست بنیاد شهید و یا بیمارستان ها و کلینیک ها از قرارداد و خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند! جامعه هدفی که استفاده کننده از این بیمه هستند باید ابراز رضایت کنند! حتما شما به عنوان مدیر بیمه دی باید راضی باشید، چون با کسر خدمات ناقضی که انجام می دهید صاحب سود سرشار می شوید!

 ازطرفی جامعه ایثارگری دچار هزاران سردرگمی شده است! شما برای جامعه جانباز شیمیائی اسپری سروتاید هندی را تائید می کنید و جانباز باید برای دریافت سروتاید استرالیا از جیب خودش هزینه کند! و شما هم ابراز رضایت کنید از این امر!! اگر شما از بیمه گذار پولی دریافت نمی کنید این مشکل شماست. چرا تعمیم می دهید به جامعه ایثارگری؟؟

 بیمه ایران نتوانست پول را از بیمه گذار دریافت کند خودش رو کنار کشید. چرا باید تاوان درآمدها و سودجوئی شما را جامعه عظیم ایثارگری و جانبازان بدهند؟؟؟ به دیده من جانباز بیمه دی بزرگ ترین ظلم را بهمن حقیر می کند و آنانی که با دی قرار داد می بندند در این ظلم دخیل اند!

 9 ماه است که حقیر داروهایم را به طور آزاد از سرسفره زن و بچه ام می زنم و می خرم! چون هر وقت نسخه پزشکان را به بیمه دی ارائه دادم برای تائید مثل کسر مالیات و خمس و زکات و مال امام رفتار کردند و یا سروتاید هندی را برام تائید کردند تا در سیر درمانم مشکل ایجاد شود. باز هم عرض می کنم رضایت شما مدیر و یا بیمه گذار برای ما شرط نیست؛ اگر روزی به آنجا رسیدیم که عموم جامه ایثارگران استفاده کننده از بیمه راضی بودند، می شود گفت رضایت مندی حاصل شده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، درد دلها بسیار فراوان و در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارند اما در ارتباط با ایثارگران میبایست با دقت بیشتر رسیدگی شود زیرا حساسیت در امور ایثارگران بسیار لازم است که به مسئولان حساس در امور ایثارگران نیاز دارد اما در حال حاضر اکثریت مسئولان بجای حساسیت در رسیدگی به امور ایثارگران گاهی کارشکنی و ضدیت دارند لذا بدیهی است که امور ایثارگران با مشکلات بسیار مواجه گردد.
نحوه محاسبه هزینه های جاری توسط مسئولان در امور مالی ادارات را میبایست حداقل 40 تا 50 درصد بیشتر حساب کنید. برای مثال اجناسی که با بن کارمندی یا کارگری تحویل میدهند حدود 40 تا 50 درصد گراننتر از بازار محاسبه میشود که فروشگاه مربوط که از طریق امور مالی اداره هماهنگ شده بطور علنی اعلام میکنند چنانچه خرید بدون بن کارمندی و آزاد انجام شود 15 درصد تخفیف میدهند یعنی در وحله اول اجناس خریداری شده با بن کارمندی 15 درصد گرانتر است بعلاوه تفاوت قیمت اجناس فروشگاه هماهنگ شده با بازار نیز حدود 30 درصد گرانتر است.
بدین ترتیب امور مالی ادارات که وظیفه هماهنگی تعدادی فروشگاه را برای خرید با بن کارمندی بعهده دارند حدود 15 درصد بطور مستقیم و حدود 30 درصد بطور غیر مستقیم سر پرسنل را کلاه گذاشتند و همینطور در تمام هزینه ها این رابطه برقرار است و معلوم نیست مردم چه وقت از شر اینگونه مدیران خلاص خواهند شد.
هنگامی که رهبر معظم انقلاب براساس گزارش کارشناسان اکثریت مدیران را پاکدست معرفی کرده مربوط به مدیران امور مالی هستند زیرا همگان میدانیم مسئولان امور مالی در ادارات بسیار زحمت کشیدند اما کسی قدرشان را نمیداند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi