شناسه خبر : 71457
دوشنبه 02 دي 1398 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یلدای مهربانی به همت ایثارگران خیّر برگزار شد

مراسم یلدای مهربانی درکنار ایتام و با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مشاور ویژه شهردار تهران، به همت مجمع فرهنگی اجتماعی ایثارگران و با مشارکت قرارگاه جهادی بقیه الله الاعظم عج در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

فاش نیوز - مراسم یلدای مهربانی درکنار ایتام و با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مشاور ویژه شهردار تهران، به همت مجمع فرهنگی اجتماعی ایثارگران و با مشارکت قرارگاه جهادی بقیه الله الاعظم عج در منطقه 18 تهران برگزار شد.

 بر پایه این گزارش، مراسم یلدای مهربانی در کنار ایتام و با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دکتر سعید صادقی، مشاور ویژه شهردار تهران، به همت مجمع فرهنگی اجتماعی ایثارگران و با مشارکت قرارگاه جهادی بقیه الله الاعظم عج در مجموعه شهید مختار سلیمانی منطقه 18 تهران برگزار گردید.

 محمدعلی ذاکری، مدیرعامل مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن تشکر از کلیه عوامل برگزاری جشن خاطرنشان کرد خیرین و جامعه ایثارگری نسبت به شاد نمودن هموطنان بیش از پیش فعال باشند.

در این مراسم علاوه بر توزیع نمادین 6 جهیزیه کامل جهت 6 نوعروس و اهدای لباس گرم به ایتام نیازمند، از طرف مجمع فرهنگی اجتماعی ایثارگران انقلاب اسلامی، به دیگر حاضران نیز هدایا و بسته های پذیرایی شب یلدا اهدا گردید.

همچنین در این مراسم سردار منوچهر حسین نژاد از طرف قرارگاه جهادی بقیه الله به هر یک از نوعروسان مبلغ ده ملیون ریال به عنوان هدیه ازدواج و حبیب الله رحیمی، دیگر ایثارگر خیر  نیز برای هر نو عروس مبلغ سه ملیون ریال اهدا کرد.

 

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
این کار خیلی خوبیه اگه استمرار داشته باشه که نیک تره ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi