شناسه خبر : 71462
چهارشنبه 11 دي 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه کسی کلید را به دشمن می دهد؟!

درخواستی از دلسوزان نظام داریم که متن لوایح استعماری ( FATF و پالرمو ) را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم خودشان بدانند چه کسانی قصد دارند کلید کشور را به دشمنان تقدیم کنند، زیرا لوایح استعماری هیچ گونه ارتباطی با تحریم ها و تسهیلات مبادلات بانکی ندارد، بلکه تحقیقات سه کشور اسرائیل، عربستان و آمریکا در بانک های کشور برای کشف پولشویی است و چنانچه پولشویی کشف شود پرونده ایران به عنوان کمک به تروریست جهانی به شورای امنیت سازمان ملل ارسال شود.

در این ارتباط وزیر خارجه طی سخنرانی عجیب به طور آشکار وجود پولشویی در کشور را تایید کرده است. بنابراین پس از تصویب لوایح استعماری نیاز به تحقیقات نیست و پرونده ایران یک راست به شورای امنیت سازمان ملل برای محکومیت ایران به دلیل کمک به تروریست جهانی ارسال خواهد شد.

این روزها دشمنان نفوذی خودشان را لو دادند و نشان دادند در مقابل اراده الهی و مردم استادند، اما مردم هوشیار شدند و دشمن نفوذی را شناختند و اکنون می دانند دلیل عدم صادرات نفت، تحریم ها نیست بلکه عده ای نمی خواهند نفت صادر شود و مردم روز به روز گرفتار شوند و فشارهای اقتصادی زیاد گردد.

تمام مردم دنیا از استقامت و ایستادگی ملت مسلمان ایران شگفت زده شده اند و مردم ایران را بخاطر مقاومت در مقابل استکبار جهانی تحسین می کنند که اینها نشانه بارز الهی برای نابودی شیطان بزرگ است، که اکنون مانور قدرت های خاوری (منطقه ای ایران، چین و روسیه) لرزه به اندام استکبار جهانی انداخته است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
وقتي مشخص است چه كسي در كشور كارشكني ميكند وبه مملكت ضربه ميزند. چرا مورد تاييد بزرگان نظام قرار ميگيرد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi