شناسه خبر : 71465
دوشنبه 02 دي 1398 , 13:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست

داریوش احمدرضا بهمنیار - ملاک برتری انسان ها چیست؟ خداوند انسان ها را بر اساس ایمانشان نسبت به یکدیگر برتری می دهد.

نشانه های ایمان چیست؟ اطاعت از خداوند و انجام دستورات الهی که توسط پیامبران به انسان ها ابلاغ شده و ایمان به روز جزا.

خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست و اگر کسی تقوی، شجاعت و درایت بیشتری از کسی که کمتر دارای این صفات است را دارا بود قطعا به رهبری مردم لایق تر است.

 مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها خصوصیت خدایی بودن و الهی بودن این انقلاب است، چون امام خمینی (رضوان الله تعالی) با نگاهی الهی در این راه قدم برداشتند و سختی های زیادی را متحمل شدند.

ای آقای ما آیت الله العضمی سید علی خامنه ای (روحی فدا) ای پیشوای دین، ای پرتو درخشان انوار ائمه اطهار، ای زبان گویای شریعت، پروردگار نیابت امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) را به شما اختصاص داده و از میان طایفه شیعه شما را به رهبری ما برگزیده و حفظ حقوق ملت را به شما واگذار کرده است. مردم ایران و ملت های مسلمان منطقه، کوچک و بزرگ، شهری و روستایی، دارا و ندار به این عظمت اقرار نموده و در برابر این بزرگی، آن مقام عالی را تکریم می کنند.

انقلاب اسلامی یکی از شاهکارهای بزرگ تاریخ بشر است و شاهکارهای بزرگ تنها و تنها با عشق و ایمان بوجود می آیند، انقلابی که جلوه گاه کرامت مردم ایران و بلندای مقام جمهوری اسلامی ایران است و در برازندگی اش همین بس که پایبند به اصول خود است و با این همه ظلمی که شیطان بزرگ، آمریکا و ایادی اش علیه جمهوری اسلامی روا می دارند، هنوز سلاحش در غلاف است و صلح را مقدم بر جنگ می داند.

خداوندا! از تو می خواهیم که انقلاب اسلامی نشانه ای از قدرت تو بر روی زمین باشد. خداوندا! بزرگی و عظمت فقط از آن توست و سپاس تو را که مردانی بزرگ به رهبری ما گمارده ای، پروردگارا به مردم ایران قدرتی عطا کن تا انقلاب اسلامی را در زمین محکم کنند و آنانی را که به عهد خود به انقلاب وفادار مانده اند عزت ببخش که توئی قادر متعال و توانا به هر چیزی. 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
من فقط می دانم اگر ابر قدرتها با حقوق ملت ایران کاری نداشته باشند نظام وانقلاب ورهبری ما برترین وبهترین بوده وهست .
منتها این خصومت کهن استکبار , نمی گذارد مردم طعم شیرین انقلاب وجمهوری اسلامی را حس کنند .
.در وضعیت فعلی ملت با آرمانهای شهدا وامام تجدید بیعت مجدد کنند , ودولت هم صادقانه بامرد م,بیش از پیش مشکلات را واگو وخود را شریک درد مردم بداند . .

البته شرایط فعلی مملکت بسیار حساس است .دولت بایستی فوق العاده قوی وبسیار خردمندانه عمل کند, واختلافات کنا ر گذاشته شود.
ایران استعداد وقابلیت گلستان جهان خواهد بود چون مستعد است به منابع خدادادی ,وهوش وغیرت اسلمی وایرنی ,مدیریت همه جانبه کشور باید به روز باشد .(نمونه جمعیت کشور از یک توازن مناسبی بر خوردار نیست کجایند آن جامعه شناسان وعلم آماری که خطر این ترکیب گروههای سنی را هشدار دهند .,در آتی کشور تهی از جوان وبیشتر سالمند ومیان سال خواهد بود )حال مشکلا بیکاری ,عدم زادولد ,گرانی ,.....به کنار . یک یا حسین دیگر تا روحیه دهه 60 در ملت ودولتمردان نهادینه شود . روحیه ابتدای انقلاب مردم ودولت از جنبه های گوناگون احیا ئ وفرهنگ سازی شود .دلسوز .
روح امام شاد وطول عمر رهبرمان آرزوست .
خدایا کشورمان و مردمان صبور و نجیبان را به خودت می سپارم تا با عالی ترین و شگفت انگیز ترین راهها خرد و عزت ببخشی و نگهدارمان باشی و ما را حفظ کنی تا هر لحظه شکر گزار نعمت هایت باشیم

آمین یا رب العالمین .
دعای من ایرادش چی بود که منفی دادید ؟
الله اکبر-جانم فدای رهبر
سلام ، اگر بگوییم خداوند بهترین انسانها را برای رهبری مردم انتخاب کرده از سوی دیگر بایست مردم تبعیت کامل داشته باشند تا رهبر موفق شود در غیر اینصورت چنانچه هر شخص در منافع شخصی اقتضا کند تبعیت کند و چنانچه مطابق منافع شخصی نبود تبعیت نکند همان مسائل صدر اسلام بروز خواهد کرد.
خداوند را شاکریم اکثریت ایرانیان دارای بصیرت و هوش فوق العاده هستند و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را بر هرگونه منافع شخصی ترجیح دادند علیهذا امیدواریم آن عده که فقط بدنبال منافع شخصی هستند به صراط مستقیم هدایت شوند.
همانگونه که امام راحل (ره) فرمود هر شخصی مخالفت با ولی فقیه کند همچون یخ در مقابل آفتاب آب می شود و از بین میرود.
رهبر عزیزم تو به عنوان نایب امام زمانی خداوند به تو وتمام سپاهت قدرت عظیمی بدهد تا مامردم ایرا ن را ازشر شیاطین ویزید های امروزی چون آمریکا وهمسالش تاظهورامام عصر در زیر پرچم اسلام ثابت قدم بمانیم وجانمان را فدای سید علی کنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi