شناسه خبر : 71466
دوشنبه 02 دي 1398 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد از هولوکاست ممنوع!

داریوش احمدرضا بهمنیار - غربی ها به بهانه آزادی عقیده به پیامبران الهی بدترین توهین ها و انتقادها را می کنند ولی انتقاد کردن از هولوکاست زندانی و جریمه دارد، در واقع هولوکاست، توهین به شعور بشریت غربی ست! چون آنها مبنای خوبی و بدی در جامعه خودشان را هولوکاست قرار داده اند، آنها گالیله را به خاطر گفتن زمین به دور خورشید می چرخد سوزاندند و این ننگ در تاریخشان باقی ماند، آیا نسل های بعد غربی ها راجع به قانون هولوکاست، راجع به پدرانشان چه خواهند گفت؟

 اتفاقی به نام هولوکاست در جنگ جهانی اتفاق افتاده یعنی در 75 سال قبل که هم رسانه و روزنامه و خبرنگار و تاریخ نگار وجود داشته و حتی شاهد زنده هم موجود بوده و هست پس چرا هر اندیشمند و دانشمند غربی که انتقادی می کند و می گوید اینقدر انسان سوزانده نشده اند، او را جریمه و زندانی می کنند؟ چرا نمی گذارند تحقیقی جامع از طرف سازمان ملل صورت بگیرد؟ شاید دو میلیون نفر سوزانده نشده باشند اصلا" شاید بیست و دو میلیون نفر سوزانده شده اند یا هزار نفر و شاید هم چنین داستانی دروغ باشد!

 الان 72 سال است اسرائیل به اسم همین هولوکاست از سازمان ملل از آلمان و از همه کشورهای اروپایی و آمریکائی بابت همین هولوکاست غرامت های بسیار بسیار زیادی می گیرد، این اسرائیلیان صهیونیست با تکیه بر کتاب ساختگی تلمود و گفتارهای خرافاتی خاخام‌های شیطانی و منحرف، فرقه ای ساختگی و کشوری ساختگی را برای رفع عقده های تاریخی خود در قلب جهان اسلام خلق کرده اند آن ها اعلام می کنند که در طول تاریخ مورد ظلم واقع شده اند و حالا باید عزت خود را به دست بیاورند و در این مسیر فقط اهدافی را دنبال می کنند که جنایت، قساوت، نژاد پرستی در حد نسل کشی را انجام می دهند اینها فقط بی دینی، فساد، فحشاء، اعتیاد و همجنس گرایی و امثالهم را در میان مردم جهان ترویج می کنند.

 اینان هزاران فرستنده ماهواره ای و رسانه ای دارند تا بنیان خانواده ها را برای تربیت شدن بشریت دارای ارزش های انسانی و الهی نابود کنند، ماهیت این رژیم غاصب بر ظلم و تهدید بنا شده است. چون از زمان شکل گیری این رژیم نژاد پرست در 72 سال قبل همیشه دارند به مردم فلسطین و به همه مردم همسایه خود ظلم و تهدید می کنند و همیشه هم ادعا می کنند که مورد ظلم و تهدید واقع شده اند، این رژیم نامشروع محصول مشترک استعمار انگلیس و غرب است. پدیده ای شوم که با همراهی عناصر سیاسی اقتصادی استعمارگران جهانی بنیان آن شکل گرفته است و دارای هیچ گونه هویتی و زادگاه واحدی نیستند، اینان فقط روحیه عصیان گری دارند و مدام می گویند ما برترین انسان ها هستیم، در حالی که فرمان سوم حضرت موسی (ع) چه بود؟

خضوع و خشوع و نشان بندگی و استغفار، ولی آیا اینان این چنین اند؟ اینان آوارگان و تبعید شدگانی هستند که خداوند عالم اسکان دائم در هر زمینی و عبادت بر هر قبله ای را بر اینان حرام کرده است، اینان از طرف همه پیامبران و ادیان الهی مطرود گشته اند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi