شناسه خبر : 71468
دوشنبه 02 دي 1398 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی موزه دفاع مقدس در نشریه بین‌المللی «ایکوم»

«مجتبی عبادی‌فتح» مسئول امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: در راستای شعار سال ۲۰۱۹ نشریه بین‌المللی «ایکوم» که «موزه‌ها به مثابه کانون‌های فرهنگی» است، در جدیدترین شماره این نشریه، گزارشی با عنوان «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مسیر تبدیل شدن به قطب فرهنگی تهران» منتشر شده است که به معرفی و توضیح فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در  این موزه، از جمله جلسات نقد فیلم، نقد کتاب، جشنواره تئاتر موزه‌ای، رادیو سرو و معرفی نمایشگاه‌های متعدد در گالری‌های موزه پرداخته است.

وی افزود: رادیو سرو در این نشریه، به‌عنوان یکی از ابزارهای نوین و خلاقانه که موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای معرفی و تبلیغ برنامه‌های فرهنگی خود استفاده می‌کند، معرفی شده است.

معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشریه بین‌المللی «ایکوم»

عبادی فتح ادامه داد: در قسمت دیگری از نشریه بین‌المللی «ایکوم»، به مقاله‌ای که در کنفرانس «کیوتو» ژاپن با عنوان «موزه‌های نظامی ایران: گذر از سنت به مدرنیته» ارائه کردم نیز اشاره شده است که مشروح آن در شماره بعدی نشریه «ایکوم» به چاپ خواهد رسید.

مسئول امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کمیته ICOMAM یکی از ۳۰ کمیته بین‌المللی شورای بین‌المللی موزه‌ها (ایکوم) است که نشریه تخصصی این کمیته دو بار در سال به صورت الکترونیک منتشر و در وب‌سایت این کمیته در دسترس تمامی اعضا و علاقمندان در سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشریه بین‌المللی «ایکوم»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi