شناسه خبر : 71477
دوشنبه 02 دي 1398 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه تکمیلی ایثارگران

سال آینده معضلی درباره بیمه تکمیلی ایثارگران وجود نخواهد داشت

بودجه بنیاد شهید در سال آینده تقریباً ۲۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و قرار شد علاوه بر اعتباراتی که تخصیص داده خواهد شد، مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان بابت بیمه تکمیلی در سال آینده لحاظ شود...

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از تخصیص سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه تکمیلی ایثارگران در لایحه بودجه سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید جواد ساداتی نژاد، نماینده ایثارگر مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی با اشاره به نشست اعضای فراکسیون ایثارگران با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در تشریح جزئیات نشست اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور آقای شهیدی در فراکسیون ایثارگران مجلس برگزار شد، در مورد لایحه بودجه سال آینده تصمیم‌گیری شد.

ساداتی نژاد گفت: بودجه بنیاد شهید در سال آینده تقریباً 20 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و قرار شد علاوه بر اعتباراتی که تخصیص داده خواهد شد، مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان بابت بیمه تکمیلی در سال آینده لحاظ شود.

وی اضافه کرد: کسوراتی که نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال آینده در بودجه بنیاد شهید برآورده شده است، مقرر شد که آنها را به سایر بخش ها منتقل کنند تا بحث سلامت به دلیل اهمیت، همانند امسال درگیر مسئله تامین اعتبارات و سایر حواشی نشود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به برآورد هزینه بیمه تکمیلی در سال جاری به مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان و پرداخت آن به بیمه دی از سوی بنیاد شهید خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده پیش‌بینی می‌شود با اختصاص اعتبارات مناسب، در سال آینده معضلی به نام بیمه تکمیلی برای ایثارگران وجود نخواهد داشت.

ساداتی نژاد بحث و بررسی موضوع بازنشستگی ایثارگران و به خصوص آزادگان را از دیگر مباحث مطرح شده در نشست مشترک عنوان کرد و افزود: سایر موارد مانند اشتغال ایثارگران و شهریه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سه پیشنهاد در مورد بحث تأمین اعتبارات بودجه مطرح شد که قرار شد از طرف ایثارگران مجلس مورد حمایت قرار بگیرد تا کسورات بودجه بنیاد شهید در سال آینده تامین اعتبار شود.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در پاسخ به سوال فاش نیوز مبنی بر اینکه چه تضمینی وجود دارد که در سال آینده موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران با بحران مواجه نشود اظهار داشت: دولت به حرف هایی که می زنند باید عمل کند. در حال حاضر مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی در سال آینده لازم است. بنابراین قرار شد در سال ۹۹ علاوه بر مبلغ بودجه که 20 هزار میلیارد تومان برای بنیاد شهید است، مبلغ سه هزار میلیارد تومان به بیمه تکمیلی اختصاص یابد. لذا دولت در سال آینده باید به تعهدات خود عمل کند.

سهمیه بنزین جانبازان

نماینده ایثارگر مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در خصوص سهمیه بنزین جانبازان نیز تصریح کرد: دولت به دلیل اینکه تدبیر لازم را در مورد سهمیه بندی بنزین به کار نبرد، مسلماً زوایای این قضیه را هم نادیده گرفته است و غیر از این موضوع، موارد دیگری هم وجود دارد.

وی افزود: ما قبلاً در بحث هدفمندی یارانه‌ها سهمیه‌بندی بنزین را در کشور تجربه کرده بودیم و همه زوایای آن مشخص بود و بدون هیچ مشکلی هم اجرا شد و برای جانبازان سهمیه لحاظ شده بود اما در موضوع اخیر وقتی یک شبه تصمیم گیری شد، مسلماً عوارضی خواهد داشت که نقد ما به دولت هم در مورد این موضوع به دولت اعلام شده است. انشاالله در فراکسیون ایثارگران در خصوص این موضوع در آینده تصمیم‌گیری خواهد شد تا به صورت مکتوب به دولت اعلام شود.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
در زمان گذشته مردم برای اینکه نشان دهند نامه یا دست خطی که نوشته اند متعلق به انهاست، انتهای آن را مهر می کردند.

در روی این مهر ها اسم شخص صاحب نامه نوشته شده بود که مثلا اگر شخص حاکم بود در بالای آن لفظ "الملک الله "و شعری که حاکی نام شاه بود بر روی مهر کنده می شد.
مردم عادی و طبقات فرودست فقط نام خود بر روی مهر ذکر می کردند.

در برخی دهاتها مردم آنقدر فقیر بودند که مهر را نه از آهن یا چوب بلکه از صابون و یا کشک درست می کردند
و وقتی در انتهای نامه ای چنین مهری بود، معلوم می
شد که شخص صاحب نامه فرد معتبری نیست و می
گفتند:"مهرش کشکی است. "

از همانجا اصطلاح "کشکی کشکی یه حرفی میزنه "در میان مردم رایج شد، که منظور آن است حرف های گوینده، آن بی پایه و اساس است و اعتبار چندانی ندارد.

فاش خواستی منتشرش کن نخواستی که میدونم نمیخوای بخونید قشنگه !
حالا فردا نیای بگید هشت هزار تا بیننده داشت .
چرا دروغ می گویید؟بیمارستان های اعلام شده هیچ قرار دادی ندارد.درمان سرپایی خودمان هزینه بدهیم.فقط بستری با شا ؟به خدا از کشورهای بیگانه یاد بگیریم احترام به جانباز جنگ را.بلیط مترو برای جانبازان بیست درصد چه شد و .....
بله دقیقا درست میگید ما کرج زندگی می کنیم بیمارستان های کرج ازفصل بهار هیچ خدمات سرپایی ارائه نمیدن این قدر پول ویزیت دادیم که حدّ نداره مراکز غیر بیمارستانی ِ طرف قرارداد با دی خیلی محدودن ...
با سلام و احترام

انشاالله و به یاری حق، این دروغ فوق تصور

«سال آینده معضلی درباره بیمه تکمیلی ایثارگران وجود نخواهد داشت»

راست شود.
حرف رایگان زدن آسان است !!!!!
ببخشید جسارت کردم
منظور از رایگان همان مفت است؟
همش دروغه --- دولت دروغگو .
امیدوارم که مشکل درمان حل شود ، بنده شنبه هفتم دی به داروخانه درمانگاه صابرین مراجعه ،نمودم و متصدی داروخانه اظهار نمود که اینتر نت قطع است باید دارو را آزاد حساب کنید ، به تصورم از آنجاکه بیمه دی نتوانسته تعهدات خود را انجام دهند ، داروخانه صابرین ایثارگران را سر کار می گذارد .
با سلام شعارهای قشنگی گفته میشه ولی کو عمل بنده سال گذاشته ۱۳۵ هزار تومن فاکتور کلینیکی و آزمایشگاه دادم به نماینده بیمه دی الان بیشتر از ۱۸ ماه هنوز پرداخت نشده اما ۲ سال قبل که با بیمه ایران قرارداد داشتند ظرف ۲ ماه هزینه بیمارستانی پسرم پرداخت شد البته این هزینه فرانشیز بیمارستانی بود که پرداخت شد اما دی هنوز که میخواد پرداخت کنه راجب سهمیه بنزین جانبازان که قرار بود این ماه ۴۰ لیتر بنزین به کارت سوخت پلاک ویلچر ریخته بشه هنوز خبری نیست شعارهای قشنگی گفته میشه ولی کو گوش شنوا بنده جانباز ۵۰ درصدی هستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi