شناسه خبر : 71480
دوشنبه 02 دي 1398 , 16:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیاد شهید با هیئت امنای دانشگاه آزاد

نشست هماهنگی و تبادل نظر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رییس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با علی‌اکبر ولایتی رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران از سوی دو دستگاه به‌خصوص در قالب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه تأکید شد.

در این جلسه اجرای دقیق ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، تعاملات مالی و شهریه دانشجویی، اجرای دقیق مصوبات ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه به‌خصوص تمرکز در پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد تأکید قرار گرفت.

بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه آزاد بابت شهریه معوقه دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این بدهی به صورت تهاتر به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شود. 

گفتنی است در این جلسه طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید منصور میرمرادی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد و محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

در حال حاضر بالغ بر 57 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi