شناسه خبر : 71487
سه شنبه 03 دي 1398 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمع‌آوری اطلاعات ایثارگران و شهدای کل کشور

«علی‌اکبر بختیاری» با اشاره به فعالیت‌های دادستانی کل کشور در زمینه مستندسازی دفاع مقدس، گفت: کیفرخواستی علیه صدام و جنایات وی تدوین شده و در اختیار مراجع گوناگون گذاشته شده است.

جمع‌آوری و تدوین اطلاعات ایثارگران و شهدای دادستانی کل کشور

«علی‌اکبر بختیاری» رئیس دفتر دادستان کل کشور، امروز (دوشنبه) در ششمین جلسه بررسی عملکرد دستگاه قضایی در دوران دفاع مقدس، با تأکید بر ضرورت اغنای نسل‌های آینده نسبت به شبهات دفاع مقدس، اظهار داشت: این مسیر جز با جمع‌آوری اسناد و تاریخ شفاهی دفاع مقدس که امروز صورت می‌گیرد، محقق نخواهد شد.

وی افزود: امام خمینی(ره)، شهدا، جانبازان، ایثارگران، لحظه‌ به‌ لحظه وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امروز برای ما سند است و لازم است که آن‌ها را جمع‌آوری و احصاء کنیم.

رئیس دفتر دادستان کل کشور با اشاره به فعالیت‌های دادستانی کل کشور در زمینه مستندسازی دفاع مقدس، گفت: کیفرخواستی علیه صدام و جنایات وی تدوین شده و در اختیار مراجع گوناگون گذاشته شد؛ همچنین فیلم اعترافات، مناظرات و محاکمه‌های منافقین، اسناد جنایات آن‌ها، لوح تصاویر مصدومین شیمیایی و معرفی شهید «قدوسی»، جمع‌آوری و تدوین اطلاعات ایثارگران و شهدای دادستانی، از دیگر مستندسازی‌هایی است که در دادستانی تدوین شده است.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
لوگو
با موافقت نمایندگان؛
سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 10:17

قانون تبدیل وضعیت شغلی شامل تمامی مشمولان ماده 21 قانون ایثارگران می‌شود

نمایندگان مجلس پاسخ استفساریه‌ای مبنی بر نحوه تبدیل وضعیت شغلی تمامی مشمولان ماده 21 قانون ایثارگران طبق قانون برنامه ششم، آن را مثبت اعلام کردند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi