شناسه خبر : 71490
سه شنبه 03 دي 1398 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنرانی‌هایی که جواز کشتار شیعیان شد

«حمید داودآبادی» رزمنده، جانباز و پژوهش‌گر دوران دفاع مقدس، در صفحه اجتماعی خود نوشت: «جنایت‌کار معدوم «عبدالمالک ریگی» در اعترافاتش درباره آماده‌سازی افراد جوان برای عملیات انتحاری و این‌که چگونه آن‌ها حاضر می‌شدند خودشان را در میان زن و بچه‌ها و مردم بی‌گناه منفجر کنند و آنان را بکشند، گفته است: «بعد از اینکه فرد مورد نظر را برای انجام عملیات انتحاری شناسایی می‌کردیم، جلسات متعددی برای او می‌گذاشتیم که همه علیه اعتقادات شیعیان بود و در نهایت نیز روز آخر، دو فیلم برای او می گذاشتیم؛ اول، فیلم سخنرانی... که همه اهل سنت را... اعلام می‌کند و به خلفا فحاشی می‌کند. دوم، فیلم مداحی... که می‌گوید «لا اله الا الزهرا». این فیلم‌ها آن‌قدر تاثیر داشت که از آن لحظه، دیگر نمی‌شد عامل انتحاری را کنترل کرد؛ او را به صحنه می‌بردیم و رهایش می‌کردیم تا میان افراد هدف، خود را منفجر کند» و همچون عملیات انتحاری علیه شهید «شوشتری»، مظلومان اهل سنت که حاضر به پیروی از تفکرات وحشیانه ریگی نبودند و از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کردند، که به ادعای ریگی آن‌ها مزدور نظام بودند و با شیعیان هیچ تفاوتی نداشتند، ریختن خون‌شان مباح بود!.

 

تفرقه‌افکنان صهیونیست‌صفت!

عاملان انفجار مسجد جامع زاهدان که ده‌ها نمازگزار را به شهادت رساندند

واقعا آنان که این‌گونه بر آتش نفاق و جدایی مسلمانان دامن می‌زنند، به هر بهانه و با هر نیت، در ریختن خون مظلومان شریک نیستند؟!

کافی است نگاهی هرچند کوتاه به جنایات تروریست‌های سَلَفی داعش در سوریه انداخت تا متوجه شد که وهابیت و صهیونیسم، چه سرمایه سنگینی برای به جان هم انداختن مسلمانان گذاشته‌اند که «زِ هر طرف که شود کشته، سود صهیون است!».

انتهای پیام/ 113

برچسب ها:  ، انتحاری ،  ، زاهدان ،  ، داعش ، وهابیت

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
از معدود مطالب کاملا صحیح و به حق است که در فاش نیوز بدون هیچ رویکرد سیاسی و جناحی منتشر شده و از تلاش در جهت تطهیر یک جناح و تقبیح جناح دیگر در آن اثری یافت نمی شود .
از این جهت باید خوشحال باشیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi