شناسه خبر : 71552
جمعه 06 دي 1398 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان

مراسم معارفه عطا ناوکی به عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان روز چهارشنبه 4 دی‌ ماه برگزار شد.

مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد

  سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم معارفه مدیرکل بنیاد استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا با نثار خون خود از انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان دفاع کردند افزود: امروز نیز همه ما وظیفه داریم راه این عزیزان را ادامه دهیم و در مشکلات کنار یکدیگر باشیم. ما باید فارغ از نگاه‌های سیاسی خدمت‌گزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

وی ادامه داد: همه جنگ‌ها خسارت‌هایی را در پی دارند و در جنگ هشت ساله تحمیلی نیز خسارت‌های گوناگونی به کشورمان و مردم ایران تحمیل شد که پس از گذشت سال‌ها همچنان شاهد درد و رنج ناشی از آن بر پیکر جانبازان عزیزمان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص بودجه سال 1399 بنیاد گفت: طبق آمار کارشناسی برای اداره کامل امور در سال آینده، بودجه مورد نیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران 24 هزار میلیارد تومان است.

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری است. امروز علی‌رغم شرایط اقتصادی نامطلوب لازم است اهتمام لازم را برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن در استان جهت دستیابی به این اهداف داشته باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات چندماهه «عباس اقتدار بختیاری» که با حفظ سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سرپرستی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان را به عهده داشته تقدیر شد و «عطا ناوکی» به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان معرفی و حکم خود را دریافت کرد.

در این مراسم حسن مصلحی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران و وحید بوستان احمدی مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد نیز حضور داشتند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

عطا ناوکی قریب به ۱۹ سال سابقه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد که ۱۴ سال رییس و ۵ سال کارمند بنیاد شهرستان کهنوج بوده و ۶ سال به عنوان فرماندار شهرستانهای قلعه گنج و رودبار از توابع استان کرمان خدمت کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi