شناسه خبر : 71557
دوشنبه 09 دي 1398 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در دفتر انجمن صورت گرفت:

دیدار جانشین فرمانده کل سپاه با اعضای انجمن جانبازان نخاعی

جانشین فرمانده کل سپاه در دیدار با اعضای انجمن جانبازان نخاعی، در مورد تشکیل اتاق فکر مورد نظر جانبازان در مجموعه سپاه، ملزومات مورد نیاز جانبازان نخاعی کشور، احکام ماده ۳۸ جانبازان بسیجی و سرباز، بیمه و درمان، اردوهای سیاحتی و زیارتی و باقی موارد دستورات لازم را صادر کرد...

فاش نیوز - اعضای انجمن جانبازان نخاعی با سردار پاسدار، "علی فدوی" جانشین فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش وابط عمومی انجمن جانبازان، این دیدار که در دفتر انجمن برگزار شد و سردار شریفی رییس اداره ایثارگران سپاه پاسداران و سرهنگ مسگر نیز حضور داشتند  مسائل و مشکلات جانبازان، به ویژه جانبازان نخاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار پس از تلاوت کلام الله مجید و طنین سرود ملی جمهوری اسلامی، سردار شریفی رییس اداره امور ایثارگران سپاه در گزارشی به فعالیت های انجام شده برای جانبازان و تعامل فی مابین انجمن با مجموعه های سپاه و بسیج پرداخت.

در ادامه اسرافیلی، مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی نیز به ارائه توضیحاتی در باره روند تشکیل انجمن و کارهای صورت گرفته و همینطور اموراتی که در دست پیگیری است پرداخت و گفت: برای انجام بیشتر خدماتی که جانبازان انتظار دارند، سپاه بیشترین خدمات را انجام داده و برای بهتر شدن انجام وظایف و روند رو به رشد خدمات، تاسیس اطاق فکری از وجود جانبازان صاحب نظر پیشنهاد می شود.

در ادامه این نشست هریک از مسئولین کمیته های انجمن گزارشی در مورد افزایش سطح معیشت، ماده ۳۸ قانون جامع، درمان، تجیزات مصرفی، ویلچر و بیمه، کارهای فرهنگی، اردویی و ورزشی به حاضرین ارائه دادند.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی نیز با ابراز خرسندی از حضور در بین نمایندگان جانبازان قطع نخاع کشور، برلزوم توجه به وضعیت معیشتی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه تاکید کرد و با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، از رشادت و ایثار شهدا و جانبازان تقدیر کرد.

در پایان این دیدار، جانشین فرمانده کل سپاه در مورد موضوعات مطرح شده در این نشست و همینطور پیگیری و رسیدگی بیشتر به وضعیت جانبازان و حل و فصل مشکلاتشان دستورات مقتضی را صادر کرد.

در پایان این نشست سه ساعت و نیمه، سردار فدوی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان جانبازان نخاعی، بر رسیدگی به وضعیت جانبازان، به ویژه جانبازان نخاعی تاکید کرد و آمادگی سپاه را برای رفع مشکلاتی که در توان سپاه است اعلام کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین در هامش نامه های انجمن در مورد تشکیل اتاق فکر مورد نظر جانبازان در مجموعه سپاه، ملزومات مورد نیاز جانبازان نخاعی کشور، احکام ماده ۳۸ جانبازان بسیجی و سرباز، بیمه و درمان، اردوهای سیاحتی و زیارتی و باقی موارد دستورات لازم را صادر کرد.

شایان ذکر است که این نشست صمیمانه سه ونیم ساعت به طول انجامید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام..فاش نیوزازهمه خبرمیزاریدبه غیرازجانبازان زیر25درصد..هیچ خبرجدیدی ازاین قشرمطلوم نمیزارید..که تکلیف این قشرمطلوم وآبرودارآخرش چیست؟؟؟
با سلام..آقای اسرافیلی انشاءالله که حقوق ماده ۳۸جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرند را در جلسه با سردار فدوی و سردار شریفی حل کرده باشید و این دل سوختگان و بیچارگان هم به حق قانونی خود برسند و بنیاد حقوق ماده ۳۸ آنها را به همین زودی برقرار کند و کمتر نزد خانواده و فرزندان خود با تنی مجروح و بیمار شرمنده شوند
سلام ، خیلی خوشحال شدیم که سردار بزرگ این دستور را صادر کرده تا جانبازان محترم بتوانند در جلسات سپاه شرکت کنند یعنی فاش نیوز عزیز تیر را به هدف زده و به موفقیت کامل رسیده است.
درخواستی از دلسوزان نظام داریم که متن لوایح استعماری را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم خودشان بدانند چه کسانی قصد دارند کلید کشور را به دشمنان تقدیم کنند زیرا لوایح استعماری هیچگونه ارتباطی با تحریمها و تسهیلات مبادلات بانکی ندارد بلکه تحقیقات سه کشور اسرائیل و عربستان و آمریکا در بانکهای کشور برای کشف پولشویی است و چنانچه پولشویی کشف شود پرونده ایران بعنوان کمک به تروریست جهانی به شورای امنیت سازمان ملل ارسال شود.
در این ارتباط وزیر خارجه طی سخنرانی عجیب بطور آشکار وجود پولشویی در کشور را تایید کرده است بنابراین پس از تصویب لوایح استعماری نیاز به تحقیقات نیست و پرونده ایران یکراست به شورای امنیت سازمان ملل برای محکومیت ایران بدلیل کمک به تروریست جهانی ارسال خواهد شد.
این روزها دشمنان نفوذی خودشان را لو دادند و نشان دادند در مقابل اراده الهی و مردم استادند اما مردم هوشیار شدند و دشمن نفوذی را شناختند و اکنون میدانند دلیل عدم صادرات نفت تحریمها نیست بلکه عده ای نمی خواهند نفت صادر شود و مردم روز به روز در گرفتار شوند و فشارهای اقتصادی زیاد گردد.
تمام مردم دنیا از استقامت و ایستادگی ملت مسلمان ایران شگفت زده شدند و مردم ایران را تحسین برای مقاومت در مقابل استکبار جهانی تحسین میکنند که اینها نشانه بارز الهی برای نابودی شیطان بزرگ است که اکنون مانور قدرتهای خاوری لرزه به اندام استکبار جهانی انداخته است.
سلام. در کشوری که مسئولین سازمانها و ادارات عدالت برقرار نمیکنند چرا دم از عدالت حضرت علی میزنند و مردم را از دین بی زار میکنند .مگر قانون حقوق ماده ۳۸ از فیلتر مجلس. شورای نگهبان. مجمع تشخیص مصلحت نظام نگذشته و به کلیه جانبازان از کار افتاده کلی و حالت اشتغال که از بنیاد حقوق میگیرند تعلق میگیرد پس مسئولین بنیاد عدالت را چه کردن که به جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی وحالت اشتغال که فقط حقوق ناچیزی از بنیاد میگیرند اعمال نمیکنند .چراغ ظلم و ظالم تا دم آخر نمیسوزد اگر سوزد شبی سوزد شب دیگر نمیسوزد .یک مرتبه میبینی عذاب خداوند کاخ ستمگران را ویران کرد انشاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi