شناسه خبر : 71576
شنبه 07 دي 1398 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر خلبان شهید در تبریز

پیکر مطهر شهید خلبان «محمدرضا رحمانی» خلبان جنگنده سانحه‌ دیده میگ ۲۹، امروز در تبریز تشییع شد.

فاش نیوز - پیکر مطهر شهید خلبان محمدرضا رحمانی، خلبان جنگنده سانحه‌ دیده میگ ۲۹، امروز در تبریز تشییع شد.

شهید خلبان رحمانی

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و همچنین مسئولان و نیروهای مسلح در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، امروز ساعت ۱۰:۴۵ از میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه چهارم دی، یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش در حین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد.

در این سانحه به دلیل شرایط بد جوی و با وجود اعزام تیم های مختلف جستجوگر از تکاوران و یگان های هوانیروز ارتش و سپاه، هلال احمر، کوهنوردان محلی و مردم منطقه، شناسایی محل سقوط جنگنده و یافتن اطلاعات از وضعیت خلبان به سختی انجام شد که سرانجام ظهر امروز، شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی محرز شد.

شایان ذکر است، این خلبان شجاع در سال ۱۳۷۳ به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و دوره های مقدماتی و تکمیلی خلبانی خود را زیر نظر خلبانان خبره ارتش طی کرد. وی پس از پایان دوره خلبانی به عنوان خلبان جنگنده اف ۵ در نیروی هوایی مشغول به انجام وظیفه در حراست از آسمان ایران اسلامی شد و پس از آن با طی دوره خلبانی هواپیمای میگ ۲۹،  خدمت صادقانه خود را با این جنگنده در پایگاه شهید فکوری تبریز ادامه داد.

سرهنگ خلبان شهید محمد رضا رحمانی، یکی از خلبانان زبده و باتجربه نیروی هوایی ارتش بود که با روحیه جهادی و با انجام صدها مرحله پرواز در ماموریت های مختلف  کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi