شناسه خبر : 71592
شنبه 07 دي 1398 , 19:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

​قدردانی بنیاد از فدراسیون تکواندو برای تکریم شهدا

​قدردانی بنیاد شهید از فدراسیون تکواندو برای تکریم شهدا و ایثارگران

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار رییس فدراسیون تکواندو، اقدامات فرهنگی این فدراسیون را در تکریم شهدا و خدمت‌رسانی به ایثارگران ارزشمند خواند.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد روز شنبه در نشست با سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو  که در دفتر معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد، گفت: تعداد قابل‌ توجهی از شهدا در این رشته ورزشی شناسایی‌ شده‌اند که این مسأله ضرورت همکاری بیشتر بنیاد با فدراسیون تکواندو را دوچندان می‌کند.
وی افزود: این نشست به‌منظور تجلیل از تلاش‌های ریاست و اعضای فدراسیون تکواندو در زمینه تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در این مجموعه برگزار شده و امیدواریم طی هماهنگی‌های صورت گرفته، هم‌افزایی لازم برای همکاری‌های آتی میان بنیاد و این فدراسیون شکل بگیرد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد خاطرنشان کرد: بدون تردید اقدامات شایسته این فدراسیون نویدبخش مردمی شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پراکندن عطر شهدا در فضای ورزشی کشور است.

یادواره شهدای تکواندو و تجلیل از خانواده شهدا در کرمان 

رییس فدراسیون تکواندو نیز در این نشست با اشاره به یاد و نام ۵۰۰ شهید تکواندو در مسابقات کشوری و بین المللی این رشته ورزشی گفت: پنجمین یادواره 500 شهید تکواندو سراسر کشور با عنوان «قهرمان ماندگار» و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو استان کرمان، روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه با همکاری فدراسیون تکواندو و به میزبانی هیات تکواندو استان کرمان برگزار می شود.

محمد پولادگر با بیان اینکه به لطف و نگاه شهدا احتیاج داریم و خانواده های آنان الهام بخش تکواندو هستند و امیدواریم که مورد عنایت شهدا قرار بگیریم،‌ افزود: در سالهای گذشته اکثر مسابقات رشته تکواندو با نام شهیدان برگزار شده و ضمن برگزاری این مسابقات از خانواده شهدای گرانقدر و ایثارکران تجلیل و قدردانی شده است.

وی ادامه داد: اولین یادواره شهدای تکواندو کشور و تجلیل از شهدای شاخص این رشته ورزشی مهر سال ۱۳۹۴ برگزار و از خانواده‌های ۳۶ شهید شاخص تکواندو کشور تجلیل شد. دومین یادواره و مراسم تجلیل از خانواده ۱۵ شهید تکواندوکار مدافع حرم آذر سال ۱۳۹۵ انجام شد. سومین مراسم نیز اسفند سال ۱۳۹۶ صورت گرفت و طی آن از ۲۲ خانواده معظم شهدای تکواندو خوزستان تجلیل شد. همچنین چهارمین یادواره ۳۰ بهمن ماه سال گذشته پیگیری شد و از خانواده معظم شهدای تکواندوکار شاخص اصفهان با عنوان «قهرمان ماندگار»‌ تجلیل به عمل آمد.

 پنجمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو کرمان، با حضور خانواده شهدا و فرزندان رشید آنها و همچنین قهرمانان و خانواده تکواندو، ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ روز پنجشنبه  ۱۹ دی ماه به میزبانی هیات تکواندو استان کرمان و درسالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی - پژوهشی شهید باهنر برگزار خواهد شد تا یاد گل‌چهره‌های شهید و قهرمانان ماندگار تکواندو بیش از پیش گرامی داشته شود.
در این مراسم از خانواده معظم شهدای تکواندوکار شاخص کرمان با عنوان «قهرمان ماندگار»‌ تجلیل به عمل می‌آید.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi