شناسه خبر : 71614
یکشنبه 08 دي 1398 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه خدمات درمانی به ایثارگران مورد تأکید بنیاد است

محمد کریمی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از برگزاری جلسه تفاهم‌نامه با بیمه دی خبر داد و گفت: جلسه هم‌اندیشی ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با توجه به قرارداد جدید بیمه تکمیلی با حضور مسئولان بیمه دی برگزار و هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا مورد بررسی قرار گرفت.

ارائه خدمات درمانی کیفی به ایثارگران مورد تأکید بنیاد است

وی با تأکید بر اینکه اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمات‌رسانی به ایثارگران موضوع درمان آن‌ها است، گفت: ارائه خدمات کیفی به ایثارگران مورد تأکید بنیاد است و در این راستا در تلاش هستیم با فراهم کردن شرایط بتوانیم خدمات درمانی قابل قبولی ارائه دهیم.

کریمی با بیان اینکه والدین شهدا اکثراً در سن سالمندی هستند، گفت: امروز وظیفه ما فراهم‌سازی امکانات و شرایط مناسب درمانی برای ایثارگران خصوصاً والدین معظم شهداست.

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تا آنجا که می‌توان تلاش بر این است تا معالجه ایثارگران به‌موقع صورت گیرد تا خانواده‌ها کمتر با مشکلات درمانی مواجه شوند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
باسلام اقایان مسولین چرا جانبازان ارتش در بنیاد شهید و ایثار گران به رسمیت شناخته نمیشوند وبرای احراز جانبازی باید مجددا مور چکاب بازبینی دکتر های بنیاد قرار بگیرند دکتراهای ارتش دکترنیستند یا فرماندهان ارتش جسارت این را ندارند که این موضوع را مطرح کنن خداییش ایا هیچ فرماندهی بعد ز گذشت سالها از جنگ تا کنون به موضوع توجه کرده اخه چرررررررا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi