شناسه خبر : 71617
چهارشنبه 11 دي 1398 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با صدور کارت سوخت جدید انجام می شود؛

اختصاص سهمیه وِیژه بنزین به جانبازان و معلولان تأیید شد

شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی با صدور اطلاعیه ای اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای خودروهای جانبازان و معلولان را تأیید کرد...

فاش نیوز - شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی با صدور اطلاعیه ای اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای خودروهای جانبازان و معلولان را تأیید کرد.

به گزارش فاش نیوز، به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی، بر اساس مصوبات کارگروه مدیریت مصرف سوخت، سهمیه تخصیصی به خودروهای سواری دارای پلاک جانبازان و معلولان از ابتدای دی ماه سال ­جاری برای خودروهای بنزین سوز به میزان ۱۰۰ لیتر و خودروهای دوگانه سوز به میزان ۷۰ لیتر در ماه افزایش یافت.

بر اساس این اطلاعیه، این مقدار به میزان ۴۰ لیتر به سهمیه قبلی اضافه شده است که با تعویض کارت سوخت فعلی و صدور کارت جدید قابل بهره ­برداری خواهد بود.

در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی آمده است: تولید و ارسال کارت سوخت جدید برای این دسته از خودروهای مشمول سهمیه ویژه در حال انجام است و نیاز به هیچ گونه اقدام خاصی توسط مالکان آنها نمی­ باشد.

همچنین در این اطلاعیه خاطر نشان شده است: به اطلاع آن دسته از جانبازان و معلولان عزیزی که پلاک خودروی آنها خاص جانبازان و معلولان نمی­ باشد می رساند، برای دریافت سهمیه مازاد ۴۰ لیتر، لازم است در ابتدا از طریق سازمان­ های مربوطه (بهزیستی و بنیاد شهید) و پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک خودروی خود اقدام نمایند تا امکان تولید و ارسال کارت سوخت جدید آنها مهیا شود.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام و احترام

به دوازده امام و چهارده معصوم و 114.000 پیامبر قسم‌تان می‌دهم، که آبروی ما را حفظ کنید، 40 لیتر بنزین را نخواستیم، 60 لیتر هم ما به شما می‌دهیم تا با آبرو و حیثیت ما بازی نکنید.
لامسلمان‌ها در ینگه دنیا هزار کار برای معلولین انجام می‌دهند، در مهد اسلام ناب محمدی، فقط حیثیت‌مان را به باد نداده بودند، که با 40 لیتر بنزین، آن هم هوا شد. یا علی
سلام
جالبه که نوشته جانبازانی که پلاک ویژه معلولین ندارن. بر پلاک ویژه معلولین بگیرن
یعنی مقامات کارشناسان ما قانون نمیدونن. که به زیر 50 درصد پلاک ویژه معلولین تعلق نمیگیره.
یه چیزه به درد بخور بنویس این که شد همون حرفای قبلی .
فقط خواستید بگید منم هستم ، منم کاری کردم . خواستید خودی نشون بدید .
پس سعی کن یه چیز به درد بخور بنویسی .
والله قسم حق جانبازان خیلی بیشتروبالاترازاینهاست.شعاردادن را خوب بلد نبودی عمل کردن هیج.!واقعا حق جانبازان بخصوص شهیدان زنده ویلچری این نیست.
این میزان سهمیه 40لیتر یا به گفته این آقایان 100برا جانبازان یعنی دو باک بنزین برای 10 ده روز است یکم آقایان فکر کنند باشعور مردم بازی نکنید
امروز 9ده 1398 هنوز همان 40 لیتر را هم ندادن .همه میگن خوشنحالتانبه شما سهمیه سوخت دادن.بابا دارن دروغ میگن.
امروز 9ده 1398 هنوز همان 40 لیتر را هم ندادن .همه میگن خوشنحالتانبه شما سهمیه سوخت دادن.بابا دارن دروغ میگن.
سلام به نمایندگان به اصطلاح خانه ملت اگرواقعاً نماینده مردمین دراسرع وقت پرزیدنت فریدون را استیضاح کرده وگرنه بااین کاراش مملکت رو به لبه پرتگاه که بماندبه پرتگاه خواهد انداخت واگر استیضاح نکنیدشماها نیزشریک جرم های بیشمارایشون خواهیدبود،درادامه عرایضم بابا ماجانبازان نخواستیم ماهیچ شمابه اصطلاح نمایندگان خجالت نکشیده پرزیدنت فریدون که اصلا خجالت حالیش نیست فقط به لنزدوربینها نگاه کرده وعلنا دروغ وازویر ریا خلاصه هرآنچه همه بدان دارندایشون الی برکت ا...حضرات نمایندگان این40لیتررو بیشتررسانه ای نکرده که باعث آبروریزی دولت که سرشوبخوردولی نظام مقدس جمهوری اسلامی که به لطف خداوندورهنمودهای فرزانه رهبرمعظم انقلاب را خدشه دارمیکند،حضرات آقایون ماازطلابودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید.
سلام ببخشین من فقط یک سوُال ازجناب پرزیدنت فریدون دارم وآن اینکه مسلمانی هیچی ،شرم وحیا وانسانیتم نداری؟آیا اصلا فکرمُردن را نمیکنی منکه ازاعمال خودم شرمنده ام بااینکه نه باجان مردم ونه بااحساسات کسی بازی نکردم شماچطور خداوروزرستاخیزوروزحساب وکتابم هیچ تاریخ رونخوندی برپیشنیان که همچون جنابعالی به مردمش ظلم وستم کرده چی گذشته درس عبرت خوب چیزیه حال کلاهت راقاضی کن
سلام ، اختصاص 40 لیتر بنزین سهمیه مازاد به جانبازان بالای 50 درصد حکایت از کیسه گشادی دارد که آنها برای درآمدهای بنزین دارند زیرا یارانه بنزین به بسیاری از مردم تعلق نگرفته و علیرغم ثبت اعتراض تا اکنون اقدامی بعمل نیامده است. از سوی دیگر برخی افراد با دارایی زیاد مشمول یارانه بنزین شدند که بسیار جای تامل دارد.
حذف یارانه بنزین عده زیادی از مردم به بهانه تراکنش حساب بانکی اعلام شده یعنی اجاره خانه و اقساط وام و پرداخت بدهی یا هزینه غیر معمول در سفرها جزو دارایی اشخاص محاسبه شده که از مبالغ سقف درآمد تعیین شده بالاتر بوده لذا جزو افراد برخوردار محسوب کردند و یارانه تعلق نگرفته است.به این ترتیب کیسه گشادی برای درآمد سه برابری قیمت بنزین دوختند گرچه درآمد افزایش مبلغ بنزین به جیب مردم نرفته لابد برای افزایش تعداد کاخها یا ویلاهای خارج از کشور بنزین را گران کردند هرچند مردم در داخل کشور به سختی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند.
در هر صورت خداوند متعال شاهد و ناظر بر اعمال است خواه مومن یا کافر فرقی ندارد همانطور که دارایی مردم را حساب کردند عینا" اعمال خودشان محاسبه خواهند شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi