شناسه خبر : 71620
دوشنبه 09 دي 1398 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در بیانیه انجمن جانبازان به مناسبت ۹ دی:

مردم در ۹ دی تیر خلاص را به قلب فتنه شلیک کردند

روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه از تبعیت از ولی خود دست بر می دارند

فاش نیوز - در دهمین سالروز حماسه آفرینی نهم دی ماهِ ملت بزرگ و شهید پرور ایران در مقابله با فتنه انگیزی چندین ماهه دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی در سال 88، انجمن جانبازان نخاعی ضمن گرامی داشت این روز و اعلام حضور در راهپیمایی 9 دی ، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت یوم الله  9 دی "روز بصیرت"
"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."
  مقام معظم رهبری
    9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شده  و ماندگار گردید. در این روز  تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و استکبار جهانی را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.
  نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است. روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه از تبعیت از ولی خود دست بر می دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.
انجمن جانبازان نخاعی ضمن شرکت در مراسم راهپیمایی 9 دی از جامعه ایثارگری دعوت می کند، با شرکت گسترده خود درمراسم این روز، ضمن مایوس نمودن دشمن موجبات دلگرمی جبهه مقاومت و مستضعفان عالم را فراهم آورند.

انجمن جانبازان نخاعی  
دیماه 98

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
آقایون فاش نیوز از آقای پرکره خبری دارید ؟
شنیدم دیشب در بیمارستان خاتم ایشان هم به شهادت رسیدند
سلام
خیر آقای پرکره بستری بوده و در قید حیات هستند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi