شناسه خبر : 71645
سه شنبه 10 دي 1398 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضعیت رسمی اعلام شده؟

فریده عابدینی- من خواهر شهید هستم و 20 سال سابقه کار دارم. منتهی 17 سال در ارگان های دیگر سابقه داشتم ولی منتهی 4 سال در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان مشغول به کار هستم منتهی وضعیت استخدامی اینجانب حجمی هستم ماهیانه 1400000 تومان حقوق دریافت می کنم بدون هیچ گونه عیدی، حق مسکن یا حق اولاد بدون هیچ گونه دریافتی.

 من مادر سه فرزند پسر هستم که به ترتیب 27-21-13 ساله هستند و همسرم راننده تاکسی میباشد بدون هیچ گونه بازنشستگی و درآمد دیگری.

 حالا سوال این ست که در تاریخ 03/08/98 استفساریه در مجلس اعلام شده که باید خانواده ایثارگران که شامل همسر و فرزند و خواهر و برادر شهید به وضعیت رسمی قرار بگیرند.

آبا ابلاغی آن به بنیاد شهید اعلام گردیده که ما پیگیری شویم و شامل ما می گردد؟

با سپاس فراوان از جواب شما

اینستاگرام
با سلام
مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس تصویب شده و به شورای نگهبان ارسال شده . در صورت تایید شورای نگهبان و ارسال به ریاست جمهوری و سپس ابلاغ آن ، از سوی دولت به سازمانهای دولتی، قابل است .
باید صبور باشید تا جزئیات ان ابلاغ شود .
سلام ، در سایت بنیاد خراسان رضوی استفساریه مجلس شورای اسلامی از شورای محترم نگهبان اطلاع رسانی شده که تبصره 1 بند (ذ) ماده 87 برنامه ششم لازم است توسط شورای نگهبان تایید شود تا وضعیت استخدامی مشمولان ماده 21 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران پس از سه ماه تبدیل شود.
آقای مهدی ایزدی افزوده است که نیروهای کارمند پیمانی به رسمی قطعی و نیروهای کارگری غیر ثابت به دائم یا ثابت تبدیل وضعیت شوند و برای تبدیل وضعیت نیاز به شرکت در آزمون استخدام نیست.
خانواده معزز شهدا - همسر و فرزندان معزز شهدا - خواهر و برادر شهید - جانبازان - آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان - همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد - فرزندان جانبازان زیر 25 درصد - رزمندگان و همسر و فرزندان رزمندگان شش ماه حضور داوطلبانه مشمول خواهند شد.
بنظر میرسد این قانون مهمترین و جامع ترین بین اقشار ایثارگران است که تعداد زیادی از ایثارگران را درگیر خود کرده اما فعال سازی بند 21 قانون خدمت رسانی به ایثارگران در آستانه انتخابات نگران کننده است زیرا اینگونه اقدامات مسبوق به سابقه است.
بیاد داریم قانون خدمت رسانی به ایثارگران نیز پس از تایید مجلس به شورای نگهبان و سپس به مجمع تشخیص ارجاع شد که در آخرین روزهای منتهی به انتخابات بالاخره قانون خدمت رسانی ابلاغ شد لیکن در حال حاضر بسیاری از خدمات قانون قبلی حذف شدند و بنابر فرمایش رییس کل محترم بنیاد فقط 70 درصد از قانون خدمت رسانی اجرا میگردد.
مشکلات مسکن و درمان و وضعیت اسفبار معیشتی ایثارگران تقریبا شبیه به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است که به دهک اول اقشار آسیب پذیر جامعه تقسیم بنده شدند بلکه وضعیت بدتر است زیرا مدد جویان از برخی تسهیلات دولتی برخوردار هستند و بعلاوه خیرین محترم مسکن و درمان را تامین میکنند در حالیکه بنده جانباز بالای 25 درصد تا این تاریخ از کلیه تسهیلات مسکن و درمان بنیاد محروم بودم و هیچیک از خیرین بنده را نمی شناسند. معلوم نیست چه کسی قرار است به داد و فریاد ایثارگرانی برسد که در صف اول جماعت و ایثار و جانفشانی انقلاب اسلامی حاضر هستیم اما زیر بار تورم کمر شکن و بی توجهی مسئولان له شدیم سالهاست فقط جیب پولدارها تورم داشته که هیچگونه نسبتی با انقلاب اسلامی ندارند اما همیشه از کلیه امکانات کشور بهره مند هستند و با نمایش ثروت و قدرت در جامعه زمینه اعتراضات مردمی را فراهم می نمایند.
شورای نگهبان از طرح استفساریه ایراد گرفته حالا چکار باید کرد چه وقتی دوباره بررسی میشه؟؟؟ کسی اطلاع داره
من که هر بار خبری می شنوم سکته می زنم الان ۲۱ سال منتظرم
سلام
کسی خبری از این استفساریه نداره که بالاخره امکان داره دوباره مطرح بشه حالا شاید به شکلی دیگر؟
لطفا اطلاع رسانی کنید ...
سلام
با شماره 02133500305 تماس بگیرید حدود ساعت 12:00 بگید وصل کنن به مشاور حاج آقا سید جواد حسینی کیا
من تماس گرفتم گفتند دارن روش کار میکنن و قبل از عید انجام میشه ...
تماس بگیرید ان شا الله تاثیر داشته باشه ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi