شناسه خبر : 71652
چهارشنبه 11 دي 1398 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز حسین براتعلی آسمانی شد!

«غلامحسین براتعلی» از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی، پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه در برابر سختی های مجروحیت و جانبازی، سحرگاه امروز به سوی یاران شهیدش پرکشید.

فاش نیوز - «غلامحسین براتعلی» از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی، پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه در برابر سختی های مجروحیت و جانبازی، سحرگاه امروز به سوی یاران شهیدش پرکشید.

برپایه این گزارش، «غلامحسین براتعلی» که از جهادگران جهادسازندگی بود از همین نهاد انقلابی به جبهه های جنگ اعزام شد و در سال 1362 در منطقه کردستان به درجه جانبازی نایل شده بود.

او که از ناحیه نخاع گردن مصدوم و جانباز شده بود، مدت های مدیدی در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود و پس از آن در آسایشگاه جانبازان امام خمینی بستری شد و تا هنگام شهادت، از جانبازان بستری در این مرکز توانبخشی بود.

حسین که محبوب قلوب همه جانبازان آسایشگاه و همه کسانی که با او آشنایی داشتند بود، با اینکه وضعیت جسمی بسیار سخت و دشواری داشت، بسیار فعال بود و در کارهای خیرانه و کمک به دیگران پیشقدم و بسیار دلسوز و مهربانانه حضور داشت.

او که از مشکلات حاد ریوی رنج می برد و بارها به خاطر آن در بیمارستان بستری شده بود، آخرین بار از حدود 20 روز پیش درحالت کما به سر می برد که سرانجام پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه، سحرگاه امروز به شهادت رسید.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خدا رحمت کند . چون پیشوایت رستگار شدی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi