شناسه خبر : 71653
چهارشنبه 11 دي 1398 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از دیماه و برای سازندگی یک روستا؛

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر در بشاگرد مستقر می شود

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر به منظور ساخت سرویس و حمام وکارهای فرهنگی، از ۱۵ دیماه در روستای شمسون بشاگرد مستقر خواهد شد...

فاش نیوز -  گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان استان بوشهر، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در مناطق محروم و تبدیل حرکت گروه های جهادی به یک گفتمان عمومی، میهمان مردمان نجیب و ولایتمدار روستای شمسون بشاگرد بود.

برپایه این گزارش، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، متشکل از جانبازان و ایثارگران، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در مناطق محروم و تبدیل حرکت گروه های جهادی به یک گفتمان عمومی، به ویژه تاکید معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آذرماه سال‌ جاری، میهمان مردمان نجیب و ولایتمدار روستای شمسون بشاگرد بود.

در این سفر یک هفته ای، اعضای گروه به اتفاق ریس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بشاگرد با طی فاصله ۱۴۰ کیلومتری از مرکز بشاگرد، در روستای شمسون بشاگرد که یکی از محروم ترین روستاهای ایران می باشد، حاضر شدند و طی بازدید میدانی و گفتگو با اهالی، علاوه بر توزیع برخی ازاقلام فرهنگی، غذایی و پوشاک، مسائل و مشکلات روستا را از نزدیک بررسی کردند.

بر پایه این گزارش، اهم مشکلات و مطالباتی که مردم دوست داشتنی این روستا بیان نمودند عبارت بود از:

راه نامناسب وصعب العبور و دوری مسیر تا مرکز بشاگرد، نبود سرویس بهداشتی و حمام در روستا، نداشتن مسکن، خانه بهداشت، عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، فقر و بیکاری، نبود امکانات آموزشی و کمک آموزشی در تنها مدرسه یک کلاسه روستا، نداشتن روحانی مقیم در روستا، و شبکه آب مناسب.

مقرر گردید این مسائل و مشکلات، به نحو مقتضی به مسئولان منعکس و گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر هم در راستای مسئولیت اجتماعی و انقلابی خود مقرر گردید با پشتیبانی قرارگاه‌های جهادی و کمک خیرین نوع دوست، اردوی بیست روزه ای طی دو مرحله در زمستان سال جاری، دراین روستای محروم بر پا و علاوه بر کارهای متنوع فرهنگی، آموزشی، محیط زیست، کارآفرینی و اشتغال، نسبت به احداث بیست سرویس بهداشتی و حمام در این روستا اقدام نماید.

گفتنی است این گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر از ۱۵ دیماه نیز برای ساخت سرویس و حمام وکارهای فرهنگی، در روستای شمسون بشاگرد مستقر خواهد شد.

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خدارو شکر بالاخره بعد چهل سال حمام و سرویس بهداشتی براشون میسازن.کاش اون گروههای جهادی که برجهای تهران و باستی هیلز رو ساختن کمکشون میکردن چون دولت جمهوری روحانی فقط به فکر بچه های خارج از کشورن
خدارو شکر بشاگرد بعد ۴۰ سال پیدا شد که مردم بتونن براش حمام درست کنن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi