شناسه خبر : 71663
پنجشنبه 12 دي 1398 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم وداع و تشییع جانباز شهید «حسین براتعلی»

پیکر جانباز شهید، حسین براتعلی، صبح روز شنبه از آسایشگاه جانبازان امام خمینی به سمت بهشت زهرا سلام الله علیها تشییع می شود...

فاش نیوز -  پیکر جانباز شهید، حسین براتعلی، صبح روز شنبه از آسایشگاه جانبازان امام خمینی به سمت بهشت زهرا سلام الله علیها تشییع می شود.

برپایه این گزارش، پیکر پاک جانباز بسیجی و جهادگر شهید، حسین براتعلی، از جانبازان آسایشگاه و مرکز توانبخشی امام خمینی ساعت 9 صبح روز شنبه از این آسایشگاه به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می شود.

همچنین مراسم وداع با این شهید عزیز، روز پنجشنبه 12 دی، از نماز مغرب، با حضور همرزمان و دوستان داغدارش در معراج شهدای تهران، واقع در خیابان بهشت همراه با دعای کمیل برگزار می گردد.

گفتنی است «غلامحسین براتعلی» که از جهادگران جهادسازندگی بود و از همین نهاد انقلابی به جبهه های جنگ اعزام شده بود، در سال 1362 در منطقه کردستان به درجه جانبازی نایل گردید.

او که از ناحیه نخاع گردن مصدوم و جانباز شده بود، مدت های مدیدی در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود و پس از آن در آسایشگاه جانبازان امام خمینی بستری شد و تا هنگام شهادت، در این مرکز توانبخشی بسر می برد.

حسین که محبوب قلوب همه جانبازان آسایشگاه و همه کسانی که با او آشنایی داشتند بود، از مشکلات حاد ریوی رنج می برد و بارها به خاطر آن در بیمارستان بستری شده بود که آخرین بار از حدود 20 روز پیش درحالت کما به سر می برد که سرانجام پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه، سحرگاه امروز در بیمارستان ساسان تهران به شهادت رسید.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
شهادت مبارک برادر صبورم البته بااینکه عزیزی مثل شما در کنارم دارم وهر لحظه درد کشیدنش، ذره ذره آب شدنش رنجش وصد البته صبوریش را میبینم ولی بازهم میدانم چقدر درد کشیدی وبه رو نیاوردی شما شهدای پاک ومخلص خدایید ودر محضر خدا ان شالله روزی خواهید داشت واین بهترین پاداش خدای عاشق است روحت شاد دیگر این بدن مزاحمت نیست پر بکش به سمت معبودت روحت شاد برادر صبورم
شهادتت مبارک برادر عزیز
شهادت بسیجی فداکارراتبریک مگویم
شهادتت فداکار مبارک
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi