شناسه خبر : 71675
پنجشنبه 12 دي 1398 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری جشن ازدواج در معراج شهدای مشهد

زوج جوان خادم الشهدای مشهدی، در شام ولادت حضرت زینب (س) مراسم ازدواج خود را در معراج شهدا برگزار کردند تا زندگی‌شان متبرک شود.

برگزاری جشن ازدواج در معراج شهدای مشهد/ شهدا به زندگی‌مان برکت می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، زوج خادم الشهدای مشهدی در راستای ترویج ازدواج آسان و الگوپذیری از سیره شهدا، امشب مراسم آغاز زندگی مشترک خود را همزمان با شام ولادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری(س) با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از خادمین شهدا در معراج شهدای مشهد برگزار کردند.

«سعید کنانی» خادم‌الشهدایی است که مراسم ازدواج خود را در معراج شهدا برگزار کرده است.

وی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: معراج شهدای مشهد در دوران دفاع مقدس میعادگاه بسیاری از خانواده‌هایی بود که با شهدای خود وداع می‌کردند، امروز این مکان مقدس معطر به عطر شهیدان است و آغاز زندگی مشترک از آن به زندگی ما برکت می‌بخشد.

کنانی گفت: باید جوانان ایران اسلامی با تأسی به سیره شهدا و الگو گرفتن از سبک زندگی سراسر معنوی آن‌ها، زندگی مشترک خود را به دور از هرگونه اسراف و هزینه‌های غیرضروری آغاز کنند تا در سایه این سادگی و بی‌آلایشی سعادت دنیا و آخرت آن‌ها مقدر شود. 

گفتنی است؛ اجرای سرود و مداحی هم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

معراج شهدای مشهد طی سال‌های 1363 تا 1368 پذیرای پیکر مطهر 20 هزار شهید خراسان بزرگ بوده است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi