شناسه خبر : 71686
جمعه 13 دي 1398 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دریا سلام!

باید کبوتران حرم، نوحه سر کنند اندوه بى کران تو از دل نمی‌ رود

فاش نیوز - به مناسبت شهادت مالک اشتر انقلاب حاج قاسم سلیمانی

دریا سلام، یاد تو از دل نمی‌رود
کشتى به خون نشسته به ساحل نمی‌رود

باید کبوتران حرم، نوحه سر کنند
اندوه بى کران تو از دل نمی‌ رود

اى محمل تمام غزل‌های عاشقى!
این ناقه در مسیر تو در گل نمی‌رود

در دجله جنون تو، مأوا گرفته است
دیگر فرات سمت مقابل نمی‌رود

ای آن که بربلند تماشا نشسته‌ای
این دور، یک نفس سوی باطل نمی‌رود

در مُلک بى نظیرِ سلیمان، به وقت شام
جز مرد عشق، سوى مقاتل نمى‌رود

سردار عشق، شوق شهادت مبارکت
آن کس که نیست عارف واصل، نمی‌رود!

برعرش واشده است تمام دریچه‌ها
جز راه عشق، راه به منزل نمی‌رود

 

شاعر: محمدمهدى عبداللهى

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
یک مرد جنگید بدون چشم داشت و ملتی آسوده خوابیدند و حالا آن مرد خوابید و ملتی خواب راحت ندارند.
خونهای انسانهای ماورایی به نظام,آبرو برکت می دهد .
او آموزگار تاریخ انقلاب اسلامی خواهد ماند .
نام ,یا د ,راه سردار سلیمانی در تاریخ درخشان خواهد ماند .

روحش شاد .

سلام، میدانیم هر پیامبری بر اساس موضوعات مطرح در دوران خود دارای معجزاتی بودند که آن موضوعات در اختیار انسانها در مقابل پیامبران الهی مقهور و بی ارزش شدند. پیامبر اکرم در دورانی مبعوث شد که فصاحت و بلاغت در نهایت قرار داشت اما اعجاز قران کریم تمام فصاحت و بلاغتی که انسانها به نهایت رساندند یکباره بلعید و علاوه بر گستره بیکران در علوم و آگاهی و رازهای پنهان ، جهانی عظیم و جاویدان از معانی و اسرارها از فصاحت و بلاغت آفرید و به انسانها بخشد.
بنابراین معجزه امروز در تمام جهان خون شهیدان است زیرا معجزه شهادت بزرگ مرد سپاه پاسداران غبار از روشنایی خورشیدی کنار زد که امیر المومنین (ع) در محراب روشن کرد و نور معجزات شهادت را در جهان آفرید و برای فرزندانش به ارث گذاشت تا ثار الله اعجازی برای پیروزیهای شیعیان قرار گیرد.
اکنون برخی پنهان کاریها و نهفته های استکبار جهانی و شیطان بزرگ آشکار شود که علاوه بر هفت تریلیون دلار ، هزاران تریلیون دلار در دروغ پردازی رسانه ها هزینه شده بود که شهادت سردار فاتح همگی را بر باد داد و فریاد مظلومیت مسلمانان را در جهان بلند کرده است.
خون مقدس سردار بسیاری از اسرار پنهان ولایت را آشکار کرد و اکنون دانستیم چگونه خون بر شمشیر پیروز است و چطور ابر قدرتهای نظامی جهان در دفاع مقدس و دفاع از شرارتهای داعش شکست خوردند و در جبهه حق پیروز شدیم زیرا سرداری ولایتمدار فرمانده بود.
اکنون دانستیم ابر قدرتهای جهان چقدر از رهبر معظم انقلاب ترس و وحشت دارند یا چگونه در مقابل اراده الهی تسلیم میشوند زیرا چنین فرماندهانی عالمگیر و چنین مسلمانانی متعهد و وفادار دارد که همیشه بصورت خودجوش عشق فشانی کردند و یکبار دیگر کعبه از چنگال سفیانها آزاد خواهد شد و نماز قدس به امامت رهبر معظم انقلاب بر پا خواهد شد.
اکنون خون سردار همچون چلچراغی تابان روشن کرد که تعدادی خار مغیلان در سر راه اتحاد و سعادت ملتهای مسلمان قرار داشتند که اکنون خون شهید ریشه های مغیلان را خشک کرده و بزودی به برکت خون شهیدان از راه عاشقان و حاکمیت شیعی پاکسازی خواهند شد و تمام مردم ایران و جهان متوجه خواهند شد اینگونه خارهای مغیلان چقدر میتوانند در راه عاشقان مشکل آفرین باشند که پس از حذف و پاکسازی آنها کلیه تحریمها و مراودات بانکی جهان و اقتصاد شکوفا و عالمگیر خواهد شد.
اکنون معجزات خون شهید ثابت کرد هر دسته و گروهی همراه استکبار و دست در دست شیطان بزرگ داشته باشند در مقابل نورانیت خون شهید رسوای عالم و مقهور و همانند دشمن رو سیاه هستند.
هر روز زاویه ای از اعجاز خون شهیدان آشکار میشود و هر روز پیروزی خون بر شمشیر در رگها و خون شیعیان از نجف و کربلا و سامرا و مشهد جوشان میشود تا آن روز که حضرت صاحب الامر (عج) ظهور کند و معجزات عشق آشکار گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi