شناسه خبر : 71689
دوشنبه 16 دي 1398 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هر کس که شهید می شود، شهید بوده است و راز شهید شدن، شهید بودن است. عطر شهادت از اخلاق، رفتار و منش او استشمام می شود.

شهید گمنام - انا لله و انا الیه راجعون

مرگ کوچک تر از آن است که بشکند قامت مردان خدا را

مرگ موج است و شهادت دریاست

رمز فرهیختگی ها اینجاست!

... اشک امان نمی دهد که قلم بنویسد از فراق...!

«حاج قاسم» بالاخره به آنچه شایستگی و لیاقتش بود، رسید.

به گفته خودش هر کس که شهید می شود، شهید بوده است و راز شهید شدن، شهید بودن است. عطر شهادت از اخلاق، رفتار و منش او استشمام می شود.

... و کسانی هستند که تا آخر بر سر عهد و پیمان خود می مانند.

یکی دیگر از عاشقان حقیقی وطن و مردم و شرف و انسانیت، از دست رفت!... مبارز بزرگ دفاع از حقوق مظلومین عالم... حامی مردم و انسان ها و حقیقت، از مرزها گرفته تا فرامرزها... کسی که قلم کم می آورد برای توصیف و ترسیم مجاهدت های بیشمارش در راه عشق ... آن کس که از ایام دفاع مقدس برای ذره ذره این خاک جنگید و روح بزرگش به تنها دفاع از وطن خویش تاب نیاورد و شد پدر همه یتیمان عالم... شد سرباز با بصیرت دفاع از حقوق مسلمین و مظلومان جهان...

خیلی از خوب های دنیا تنها به خود می اندیشند اما حاج قاسم بزرگ تر از این بود که خوبی هایش به خودش و خانواده اش و اطرافیانش و شهرش و کشورش حتی محدود شود ... همچون سال های جنگ راحتی و خوشحالی و آسایش کنار خانواده را رها کرده بود و الحق که عمر سراسر ثمر و برکتش را به مبارزه علیه نامردی و نامردمی و انسان کشی و مسلمان کشی و دفاع از هر چه حق و عشق است سپری کرد.

...شاید آدم های کوچکی چون من در تصورشان نگنجد درک بزرگی های چون حاج قاسمی اما

تنها یک بیت از حافظ درباره عروج حاج قاسم سلیمانی به ذهن می رسد...

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق...

 آن کوچک مغزهایی که خیال می بافند با کشتن سردار به دستان نجسشان، این راه بسته می شود و قدرت دفاع از حقیقت کم می شود... همان مصداق های قرآنند که می خواهند با فوتشان، نور خدا را خاموش کنند! هرگز و کلّا !

شهیدان زنده اند و از این پس حاج قاسم با دستان بازتری کمک کننده این مسیر خواهد بود!... با قدرتی که به فکر کوچک و دنیایی دشمنان نمی رسد!

 

اللهم ارزقنا عاقبت الشهداء و اجعل آخرنا، آخر الشهداء

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز و دوست داشتنی را تسلیت می گوییم .

...
رخت عزا بپوشید سردار ما رفته است
جام بلا بنوشید دلدار ما رفته است .
شهادت آرزویش بود .
انقلاب تولدی دوباره یافت .
روحش شاد .
حاج قاسم به آرزوی خود(شهادت)رسید..روحش شاد.
۲ رباعی علی انسانی برای سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی

دیدند در او غیرت ایرانی هست!
در عشق علی خلوص سلمانی هست
با دیدن انگشتری‌اش فهمیدند
اونیست و «خاتم سلیمانی» هست
یک عمر شهید بود و دل باخته بود
بر دشمن و نفس خویشتن تاخته بود
از پیکر سوخته، نبودش باکی
او سوخته‌ای بود که «خودساخته» بود

درودبه روح پُرفتوح وملکوتی شهید والامقاممان حاج قاسم سردار دلها که دگرمادرگیتی نزایدچون حاج قاسم که متاًسفانه به فرمان بی شرفترین وبدست سفاکین به شهادت رسیدهرچندکه آرزوی دیرینه اش شهادت بوداما قلوب نه تنها 80 میلیون ایرانی که قلوب تمام آزادیخواهان را شکست وبنده حقیرازتمام ایرانیان که به ازای هرنفریک دلارکه مجموعاً80میلیون دلار می شود هرچندافرادی هستندکه دوست دارند مبلغ راپرداخت کنندولی توانش راندارندوازدیگر هموطنان خواهش میکنم جوردیگرهموطنان راکشیده ومبلغ بعنوان جایزه به فردیاافرادی که ترامپ رابه درگ واصل کنندپرداخت شودالبته این مبلغ وترامپ جبران خون ریخته شده شهید دلها حاج قاسم نمیشود فقط برای این ست که دنیا به آرامش برسدوهمه کشورهادررفاه وآسایش به سربرند بابت خونخواهی عزیز دلها حاج قاسم دنیادر قبالش ارزشی ندارد،سردار بارفتنت
سلام ، آنانکه دین خدا را یاری کردند جاویدان خواهند ماند. هرگز فراموش نخواهیم کرد هنگامی که داعش به صد متری حرم حضرت زینب (س) رسید قلبها از حرکت ایستاده بود اما شهید سلیمانی با حضورش داعش را تا اسفل السافلین عقب زد.
یاری کردن دین خدا با حفظ ناموس خداوند توانست چنین عظمتی الهی را به او عطا کند و رهبر معظم انقلاب نشان ذوالفقار را بر سینه ستبرش اعطا نماید لذا تنها مقام شهادت باقیمانده بود. او نظر کرده مولایمان امیر المومنین (ع) و امامان معصوم (ع) است و یقین داریم اینگونه انسانهای الهی دارای حرمی مطهر خواهند شد که خاک پاک و مقدس ایشان زیارتکده رندان جهان خواهد شد.
سروده شاعر کرمانی مرتضی برخورداری تقدیم به اسطوره وفاداری سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گیرم افتاد علم،باز علمداری هست بردرخیبرتان حیدرِ کراری هست دلخوشِ مرگ ابوذر نتوان بود که باز بر سرِنخل وفا،میثم تماری هست باغ خالی نشود ار نفسِ گرمِ بهار سروی افتاد اگر ،کاج و سپیداری هست گرچه در آتش کین سوخته پروانه ی ما بر سرِ لشکر حق،سرور و سرداری هست نهراسیم از این داغ که از کینه یتان در دلِ خاک ِ وطن کُشته ی بسیاری هست خنجر از پُشت زدن شیوه ی دیرینِ شماست دلخوشِ نور نباشید ،شبِ تاری هست یا لثارات نوشته است به هر گوشه ی شهر شمرها را برسانید که مختاری هست جان به کف تیغ به دستیم ، خدا می داند آنکه منصور شود ، در طلب داری هست گر که فرمان برسد سینه یتان بشکافیم سنگ داوود به آیینه یتان کاری هست باید این ابرهه را درس مروت آموخت به ابابیل بگویید که پیکاری هست انتقامی ست پسِ پرده ،عیان خواهد شد بردلِ شادیتان قصه ی غمباری هست خشم این ملت آزاده چو طوفان بشود طبسی پای بگیرد که در آن خواری هست (مرتضی برخورداری)
سروده شاعر کرمانی مرتضی برخورداری به مناسبت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باید که بدانند همه جانی ها در طالعشان حک شده ویرانی ها طوفان طبس بار دگر در راه است این خاک پر است از سلیمانی ها ****************************** این جمعه اگر مستِ عبورش می خواست مُحرِم شده در وادی طورش می خواست هنگام حضور منجی اش بی تردید فرمانده لشکرِظهورش می خواست ****************************** سرمست می سحر شدی قاسم جان شایسته ی بال و پر شدی قاسم جان یک عمر شهید زنده بودی اما امروز شهید تر شدی قاسم جان *********************************
سلام ، لطفا به مسئولان بگویید منظور ترامپ دیوانه از تهدید اماکن فرهنگی تخت جمشید نیست بلکه حرم مطهر امام رضا (ع) و احتمالا قم است که برای ایرانیان بسیار مهم هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi