شناسه خبر : 71730
یکشنبه 15 دي 1398 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی؛

رمز ماندگاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی

تفاوت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با دیگران در همین بود که سبقه‌ی ایثار و جهاد و شهادت در او پررنگ تر از بقیه بود و همین موضوع او را ماندگار کرد...

فاش نیوز - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر نقش بی بدیل و تاثیرگذار ایثار و شهادت در مقابله با تهدیدات آمریکایی جهانخوار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محسن ذوالنوری، نماینده ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی با محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و نیروهای ارزشی حشدالشعبی تصریح کرد:

مهمترین چیزی که در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی رمز موفقیت های ما بوده است، روحیه جهادی و ایثارگری بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفاوت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با دیگران در همین بود که سبقه‌ی ایثار و جهاد و شهادت در او پررنگ تر از بقیه بود و همین موضوع او را ماندگار کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان قم خاطرنشان کرد: نتیجه این تحول شگرف و جدی در منطقه خنثی شدن توطئه های متنوع آمریکا بوده است بنابراین ما بیش از هر زمانی نیاز به تقویت این روحیه داریم و مردم عزیز ما که وجودشان سرشار از این روحیه است، نشان دادند که در این اتفاق، با همه مسائل و مشکلاتی که دارند، چقدر در صحنه حضور دارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: حتی ما در روزهای اخیر طیف های مختلفی را مشاهده کردیم که حتی ممکن است به اصل نظام مشکل داشته باشند اما امروز که این خطر را احساس کردند به کف خیابان آمده و عرق ملی خود را به نمایش گذاشتند.

*** یاسری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نجابت.صداقت .پاکی و درستکاری سردار حاج قاسم باعث شدتامردم مااستقبال باشکوهی که حقش بودراکردند..حاج قاسم شدقهرمان ملی ومعبوب دلها..روحش شاد.یادش همیشه ماندگار است.
سلام ، رمز ماندگاری شهید سلیمانی فقط در اسرار ولایت نهفته است
سلام ، ترامپ دیوانه گفته شرط خروج آمریکا از عراق پرداخت هزینه های میلیارد دلاری برای تجهیز یکی از پایگاههای آمریکا است این گرای خوب و مناسبی برای انتخاب نقاط انتقام سخت است که در راستای اخراج آمریکا از عراق بسیار کارساز و نابود کننده و پشیمان کننده است.

...
ما که سالها جنگیدیم می گویند ۵% و بنیاد حقوق نمی دهد : از ۶ صبح رفتیم بدرقه شهادت سردار قاسم سلیمانی عزیز .
حقوق بگیران مرفه بنیاد را : نمی دانیم کجا بودند ؟!
قانون جامع خدمات رسانی به پفک خوران درست کردند ؟!
رزمندگان را قبول ندارند ؟!
ای ظالمان .
آهسته تر .
ظلم را تا کجا .
آغشته اید ؟!
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi