شناسه خبر : 71779
چهارشنبه 18 دي 1398 , 16:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس:

طرح ماموریت آموزشی هفته آینده بررسی می‌شود

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از جمع آوری امضا برای ارائه طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان و ایثارگران به صحن علنی و تصویب آن در هفته آینده خبر داد...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از جمع آوری امضا برای ارائه طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان و ایثارگران به صحن علنی و تصویب آن در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش خاطرنشان کرد: فراکسیون ایثارگران مجلس در راستای تسهیل در امر مطالبات جامعه ایثارگری اقدام به جمع آوری امضا از سوی نمایندگان ایثارگر مجلس در خصوص تصویب طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان و ایثارگران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: بنا داریم با توافق نمایندگان محترم مجلس، این طرح را در اولویت کاری هفته آینده خانه ملت قرار دهیم تا با تصویب از سوی نمایندگان ملت در راستای خدمتگزاری به جامعه ایثارگری قدم هرچه کوچکی برداشته باشیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و پراکنده شدن عطر ایثار و شهادت در فضای میهن اسلامی یادآور شد: سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس شهدای آگاهی‌بخش، وحدت‌بخش و غرورآفرین جهان اسلام هستند. با شهادت این عزیزان برای همه ملل جهان ثابت کرد که هیئت حاکم آمریکا سرنوشت خود را به دست یک فرد جاهل و دیوانه سپرده است.

وی گفت: امروز برای جهانیان ثابت شد که چگونه یک رژیم سفاک و خونخوار با مردان مبارزی مانند سلیمانی و المهندس که برای برقراری صلح در بغداد بودند، مظلومانه به شهادت رسیدند. خون پاک سردار شهید و همرزمان او وحدت امت اسلامی را به اثبات رساند و امروز از کشورهای مختلف جهان پیشنهاداتی داریم که خود برای وحدت جهان اسلام پیش قدم شده اند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی حاصل خون شهدای ترور اخیر آمریکا را وحدت ملی و فراملی دانست و افزود: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سایر همرزمان او در روزهای اخیر باعث شد که ملت ایران اسلامی و عراق در مسیری واحد و همگام برای طرد آمریکا از منطقه گام بردارند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس دهم متذکر شد: همانند روزهای اول انقلاب که بسیاری از مادران مسلمان نام فرزند خود را روح الله نام‌گذاری می‌کردند، شاهد این موضوع بودیم که پدران و مادران بسیاری نام فرزند خود را در ایران و عراق قاسم و المهندس نامگذاری کرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که عطر ایثار و شهادت همچنان بعد از ۴۰ سال فضای جامعه را با رایحه خود معطر کرده است.

نوروزی در ادامه با اشاره به شهدای مقاومت به عنوان سمبل و نماد مبارزه در جهان اسلام یادآور شد: این شهادت، شهادتی بود که معمولاً در هر دوران و زمانی وجود دارد. همچنان که در دوران پیامبر حمزه سید الشهدا، در دوران امام علی علیه السلام مالک اشتر و عمار یاسر و در کربلا شهدای گرانقدر محرم علیه السلام را داشتیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم متذکر شد: در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نیز شاهد به شهادت رسیدن شهدای گرانقدر زیادی بودیم که خون آنها باعث استحکام انقلاب اسلامی شده است و قطعاً این گونه شهادت ها زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

نماینده ایثارگر استان تهران در پایان با اشاره به رای بالای نمایندگان به طرح سه فوریتی "اصلاح قانون مقابله با آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران" تاکید کرد: خوشبختانه نمایندگان ملت با رای بالای خود برای نخستین بار به یک طرح سه فوریتی در مجلس شورای اسلامی رای دادند که بر مبنای آن آمران و عاملان شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان او در هر جای دنیا به مجازات برسند و به همین منظور در سال جاری ۲۰۰ میلیون یورو برای تقویت سپاه قدس اختصاص یافته است.

**محمد معرفی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
چه عجب!
بعد از 1.5 سال بالاخره یادتون اومد!
خسته نباشی دلاور
حاج قاسم ازتون راضی باشه.
ایشالا تصویب بشه و مشکلات فراوانی که برای این عزیزان به وجود آمده, حل شود.
ایشالا که درست بشه.
توکل به خدا
واقعا در طی این مدت چه سختی ها بر فرزندان جانباز که نگذشت.
باسلام
آقا بالاخره نتیجه بررسی این طرح چی شد؟,این یک هفته تمام نشد؟از کجا میشه نتیجه رو پیگیری کرد.
سلام دوستان همه زنگ بزنید نماینده شهرستان خودتون پیگیر بشید به بیت رهبری زنگ بزنید
سلام تورا خدا چی شد چرا مجلس تصویب نکرد شما گفتید هفته اینده چهلم سر داردلها هم تمام شد تورا خدا یه کاری بکنید من باید مرخصی بدون حقوق بگیریم همه مرخصیهام تما شد
با سلام-چند هفته از خبری که رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس برای مطرح کردن طرح ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان در مجلس داده بودند میگذرد ولی همچنان مسکوت مانده است لا اقل که نزدیک انتخابات است کاری کنید
سلام - آقا ترخدا کاری کنید که بتوانیم از ماموریت آموزشی استفاده کنیم - رئیس ام دیگه به من مرخصی نمی ده - ترخدا ماموریت آموزشی را برای فرزندان جانباز برقرار کنید. زندگیمون از دست رفت.

آخه یکی نیست بگه : آقای دیوان عدالت حالا همه مشکلات مملکت حل شده فقط ماموریت آموزشی ایثارگران مونده که شما اونو لغوش می کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi