شناسه خبر : 71791
چهارشنبه 18 دي 1398 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ و بیانیه کوبنده سپاه به جنایت امریکا

در همان ساعتی که سردار بزرگ ما را از ما گرفتند، سپاه قدرتمند ایران با زدن چند موشک به یکی از بزرگ ترین پایگاه های نظامی امریکا در عراق، به جنایت آنان پاسخ داد

فاش نیوز - در همان ساعتی که سردار بزرگ ما را از ما گرفتند، سپاه قدرتمند ایران با زدن چند موشک به یکی از بزرگ ترین پایگاه های نظامی امریکا در عراق، به جنایت آنان پاسخ داد.

 

 بامداد امروز چهارشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.

بنابر اطلاعیه سپاه پاسدران، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیات موفق بنام عملیات «شهید سلیمانی» با رمز مقدس یازهرا (س) باغ شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را درهم کوبیدند، که جزئیات آن متعاقبا" به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.

بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ به امت اسلامی به پا خواسته و مردم فداکار عظیم‌الشان ایران اسلامی اعلام کرد:

۱- به شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا هشدار می‌دهیم هر شرارت مجدد و یا تجاوز یا تحرک دیگر با پاسخ دردناک‌تر و کوبنده تری مواجه خواهد شد.

۲- به دولت‌های متحد آمریکا که پایگاه‌های خود را در اختیار ارتش تروریستی این کشور قرار داده اند اخطار داده می‌شود هر سرزمینی، به هر ترتیب مبدا اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، هدف قرار خواهد گرفت.

۳- به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات جدای از رژیم جنایت کار آمریکا نمی‌دانیم.

۴- به مردم آمریکا توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از خسارت‌های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فراخوانده و اجازه ندهند با نفرت افزایی روز افزون رژیم ضد مردمی حاکم بر ایالات متحده جان نظامیان آن کشور بیش از این به خطر افتد؛ و ما النّصر الّا من عند اللّه العزیز الحکیم

در همین رابطه و پس از انتشار اخبار هدف قرار گرفتن اهداف آمریکایی در عراق وزارت جنگ آمریکا بامداد چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای تأیید کرد پایگاه‌های نظامی این کشور در عراق هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

در بخشی از این بیانیه اشاره شده ایران بیش از ۱۲ موشک به سمت نیروهای آمریکایی و ائتلاف در عراق شلیک کرده است. روشن است که این موشک‌ها از ایران شلیک شده و دستکم دو پایگاه میزبان نیروهای آمریکایی در الأسد و اربیل را هدف قرار داده است.

همچنین شبکه المیادین بامداد چهارشنبه به نقل از خبرنگار خود گزارش داد یک پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل هم هدف قرار گرفته است.

با انتشار اخبار هدف قرار گرفتن عیت الاسد برخی منابع خبری آمریکایی از آسیب دیدن نیروهای عراقی خبر دادند که یک منبع عراقی ادعای آمریکایی‌ها درباره آسیب رسیدن نیروهای عراقی در حمله ایران را تکذیب کرد.

پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار واقع در غرب عراق و نزدیک مرز سوریه قرار گرفته و یکی از مراکز مهم استقرار نیرو‌های نظامی و تجهیزات ارتش امریکا در عراق است همچنین عین الاسد (قادسیه سابق) دومین پایگاه هوایی عراق بعد از پایگاه هوایی "بلد" به شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۴ بیش از ۳۰۰ نظامی آمریکایی وارد آن شدند.

برخی از تصاویر حمله موشکی موفق سپاه پاسداران از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی منتشر شده است:

تصاویر از حمله موشکی موفق سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا

تصاویر از حمله موشکی موفق سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا

تصاویر از حمله موشکی موفق سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا

تصاویر از حمله موشکی موفق سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
الله اکبر
ای کاش من هم یک پاسدار بودم . امام خمینی
بنام بچه های با غیرت و شجاع سپاه را

...

سلام و درود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

عزیز .

که آمریکا را موشک باران کرد .

...
دست شما درد نکنه عزتتون پایدار باشه ، دمتون گرم ....
با سلام ضمن تشکر از شما بابت اطلاع رسانی خوب تان
نظر بنده ربطی به مطلب و خبر شما نداشته و ندارد ولی ؛

دلسوزانه خواهش می کنم نگاه پدرانه نسبت به همه داشته باشید
با توجه به وحدت بوجود آمده همه سلایق و عقاید که دور شهید زنده حاج قاسم عزیز جمع شده اند و از طرفی احساس غرور می کنند که به دشمن سیلی محکمی زده شده
حیفه که با مقالات و سخنرانی ها و تک روی های سیاسی دوباره همه رو از نظام دور کنیم
باید واقع بین باشیم
خون حاج قاسم با برکت بود و هست مثل خون طفلان مسلم ابن عقیل که آغازی بر قیام مختار و قیام های دیگر شد
پس بیاییم دافعه نداشته باشیم
الان به برکت خون حاج قاسم عزیز اکثر سلایق زیر پرچم نظام جمع شدند و پشت سر رهبری عزیز هستند.

واین را هم بدانیم مردم همه مسائل گذشته را درک کرده اند و به مسائل روز آگاه هستند
نباید هی مسائل گذشته کالبد شکافی شوند و افراد را بخاطر سلایق شان سرزنش کرد
الان وقتشه که این وحدت بوجود آمده رو حفظ کنیم
الان آدم یاد دهه اول انقلاب می افتی که همه سلایق در کنار هم یک هدف دارند و اونهم سربلندی ایران عزیزاسلامی است.
با آرزوی توفیق برای شما عزیران
یا علی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi