شناسه خبر : 71793
شنبه 14 دي 1398 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار شهید؛ آرامش‌بخش، محکم و ماندگار

«محمدمهدی عسگرپور» در بولتن مجازی جشنواره یادداشتی درباره شخصیت ممتاز سردار شهید قاسم سلیمانی نوشت.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، «محمدمهدی عسگرپور» دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در یک یادداشت، از شخصیت ممتاز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نوشت. در این یادداشت آمده است:

به نام خداوند شهیدان

آنچه که باعث محبوبیت غیرقابل تصورشهید سردار قاسم سلیمانی می‌شود به ابعاد مختلف و متنوع او برمی‌گردد، جمع شدن ویژگی‌هایی از قبیل مؤدب بودن، خوشرویی، سخت‌کوشی فراوان، جان برکف بودن، مهربانی، تبحرخارق‌العاده درفرماندهی جنگ، به روزبودن، اهل مدارا بودن به هنگام قدرت، رقیق‌القلب بودن در یک فرد بسیار نادر است، آن هم در دوره‌ای که منافع فردی و عافیت‌طلبی وجه غالب زندگی و معیشت آدمیان شده است.

او به واقع  و بافاصله زیاد نسبت به خیل مدعیان، زمانه‌شناس بود و مسیری بسیارسخت و دشوار را برای زندگی خود برگزیده بود و نه به شکل نمایشی تمام وجود خود را صرف مبارزه با اشرار کرد، و جالب آنکه روز به روز در این مسیر، دردل مردم عادی میهن خودش و مظلومان برخی کشورها که خیل عظیمی را شامل می‌شوند جابازکرد؛ جایی که موقت نبود، جایی که درواقع بازتاب روحیات خودش بود، آرامش‌بخش بود و لطیف، محکم بود و ماندگار.

به همین اعتباراست که قاتلینش اشتباه مهلکی را مرتکب شدند.شاید آنها به جایی که او دردل مردم بازکرده بود توجه نکردند، شاید هم با علم به این موضوع دست به چنین عملی زدند که در هر صورت بازنده اصلی خواهند بود. برهمین مبنا انتقام خون او با بسیاری از انتقام‌های رایج درتاریخ متفاوت خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi