شناسه خبر : 71811
چهارشنبه 18 دي 1398 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبریک و تهنیت فراکسیون ایثارگران مجلس

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی انهدام پایگاه امریکایی عین الاسد را به ملت ایران و جامعه ایثارگری تبریک و تهنیت گفت.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی انهدام پایگاه امریکایی عین الاسد را به ملت ایران و جامعه ایثارگری تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فاش نیوز با اشاره به شلیک دهها فروند موشک از سسوی برادران سپاه به پایگاه های امریکا اظهار داشت: انهدام پایگاه امریکایی عین الاسد توسط برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت عزادار و جامعه ایثارگری ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی با تبریک و تهنیت ضرب شصت نیروهای هوافضای سپاه پاسداران به متجاوزان امریکایی، آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت در دفاع از مرزهای ایران اسلامی اعلام می کنیم.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی از حضور میلیونی ملت ایران در مراسم تشییع شهیدان تقدیر و تشکر کرد.

پایان/


 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi