شناسه خبر : 71812
چهارشنبه 18 دي 1398 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس از سردار سلیمانی خللی در کار فاطمیون پیش نمی‌آید

فرمانده یگان فاطمیون گفت: نقش شهید سپهبد قاسم سلیمانی در افغانستان و زحمات ایشان برای شیعیان افغانستانی انکارناپذیر است.

معجزه دهه 90 / پس از سردار سلیمانی هیچ خللی در کار فاطمیون پیش نمی‌آید

فرمانده یگان فاطمیون در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان از سوی رزمندگان فاطمیون برگزار شد، حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت. فرمانده فاطمیون در این جمع گفت: رزمندگان فاطمیون با حاج قاسم خاطرات بسیاری دارند. ایشان نیروهای فاطمیون را می‌بوسید. سردار سلیمانی هربار که به سوریه می‌آمد، حتماً بین رزمندگان فاطمیون حاضر می‌شد و آنان را همراهی می‌کرد.

وی افزود: نقش سپهبد قاسم سلیمانی در افغانستان و زحمات ایشان برای شیعیان افغانستانی انکارناپذیر است. مدت‌ها پیش زمانی که شیعیان بامیان در افغانستان، تحت محاصره دشمنان بودند، سردار سلیمانی دستور می‌داد تا ارزاق و مواد خوراکی به دست آنها برسد. فاطمیون به اعتقاد من یک معجزه در دهه 90 است. امروز برادران افغانستانی در کنار دیگر مسلمانان منطقه اعم از سوری، عراقی، پاکستانی، ایرانی، لبنانی و حتی پیروان سایر ادیان ابراهیمی قرار گرفتند و یکدیگر را در یک نقطه مشترک پیدا کردند. این میراثی است که از سپهبد سلیمانی به جا مانده است و طبق دستور حضرت آقا باید راه ایشان ادامه پیدا کند.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت: اینجا این اعتماد را به خانواده رزمندگان و شهدای فاطمیون می‌دهم که در نبود سردار سلیمانی هیچ خللی در کار فاطمیون وارد نمی‌شود و با یکدیگر عهد می‌بندیم که این شجره طیبه را که با کمک‌ها و رهنمودهای ایشان ایجاد شد، با صلابت بیشتر از قبل حفظ کنیم و تا آخرین نفس به سر منزل مقصود برسانیم؛ چرا که به تعبیر شهید سلیمانی، فاطمیون غبار مظلومیت را از چهره افغانستانی‌ها زدود.

فرمانده فاطمیون در مورد انتقام سخت از آمریکایی‌ها اظهار داشت: انتقام سخت بدین معنا نیست که ما چندین موشک شلیک کنیم و چند صد امریکایی را به درک واصل کنیم؛ اگر خود ترامپ هم کشته شود فکر می‌کنید چقدر ارزش دارد؟ باید هدف‌گذاری شود تا آمریکایی‌ها از منطقه بروند و فاطمیون هم یکی از عناصری است که در اجرای این هدف کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi