شناسه خبر : 71813
چهارشنبه 18 دي 1398 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع جانسوز دختر شهید طارمی با پدر

دختر خردسال شهید هادی طارمی بیش از سایرین از فراق پدر رنج می‌کشد. او شاید به خوبی معنای خوب رفتن پدر را درک نکند اما کم کم باید به جای خالی او عادت کرده و رسم مقاومت را یاد بگیرد.

شهید طارمی دو دختر 9 ساله و 4 ساله دارد. دختر 9 ساله شهید طارمی، محیا نام دارد که بیش از سایرین از فراق پدر رنج می‌کشد. او شاید به خوبی معنای خوب رفتن پدر را درک نکند اما کم کم باید به جای خالی او عادت کرده و رسم مقاومت و بردباری را یاد بگیرد. او امروز پدر را تا داخل قبر در قطعه 50 مشایعت کرد و برای آخرین بار با پدر وداع کرد.

خواهر کوچکتر محیا که چهار ساله است، هانیه نام دارد. هانیه هنوز مفهوم شهادت و رفتن پدر را نمی‌داند. او هنوز اطلاعی از نیامدن پدر ندارد. شاید بی ‌تابی‌های هانیه از شب‌های بدون پدر آغاز شود. اما قطعا این فرزندان شهدای ترور در فرا گرفتن صبر از سایر فرزندان شهدای مدافع حرم پیشی خواهند گرفت.

مدافعان حرم , شهدای ترور , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

مدافعان حرم , شهدای ترور , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

مدافعان حرم , شهدای ترور , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

هانیه فرزند 4 ساله شهید

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید هادی طارمی، از اعضای تیم حفاظت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که همزمان با او در عملیات تروریستی آمریکایی‌ها به شهادت رسیده است، امروز؛ سه‌شنبه 17 دی‌ماه 1398 در تهران برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید با بدرقه مردم از میدان جانبازان واقع در بلوار الغدیر با حضور عموم مردم آغاز شده و تا میدان الغدیر تشییع شد. پیکر مطهر برای انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای تهران منتقل شد. مراسم با شکوهی نیز با حضور عموم مردم در گلزار شهدای تهران برگزار شد. در این مراسم وداع جانسوز دختران خردسال شهید پای مزار پدر ، غم مردم حاضر در مراسم را چند برابر کرد.

پیکر مطهر این شهید 40 ساله در جوار مزار برادر شهیدش در قطعه 50 گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. برادر او شهید جواد طارمی در سال 62 و در عملیات خیبر به شهادت رسیده بود.

سرگرد هادی طارمی در آستانه 40 سالگی بود که با فرمانده محبوبش، قاسم سلیمانی راهی سران شهیدان شد. شهید طارمی به همراه 9 نفر دیگر از جمله شهید قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به کاروان حشد الشعبی در بغداد در بامداد 13 دی‌ماه 1398 به شهادت رسید. او که سال‌ها به برادر شهید بودن خود افتخار می‌کرد، حالا به دیدار برادرش شتافته است. هادی طارمی برادر شهید جواد طارمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است. آن‌ها اصالتاً زنجانی اما ساکن تهران هستند. هادی حدود 16 سال در لباس سبز سپاه به خدمت مشغول بود. او سال‌ها در تیم حفاظتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور داشت. از این شهید 2دو دختر 9 و چهار ساله به یادگار مانده است.

خاکسپاری شهیدهادی طارمی

خاکسپاری شهیدهادی طارمی

خاکسپاری شهیدهادی طارمی

خاکسپاری شهیدهادی طارمی

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi