شناسه خبر : 71850
شنبه 21 دي 1398 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی ماکت دیجیتالی مراکز فرهنگی دفاع مقدس

همزمان با دومین روز از برپایی نمایشگاه «کوچه‌های پایداری» اولین ماکت دیجیتالی مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس کشور، با حضور امیر «محمدرضا قرایی‌آشتیانی» جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران رونمایی شد.

ماکت دیجیتال LCD تاچ تیبل در ابعاد ۲.۳۰ در ۱.۸۰ به‌عنوان اولین ماکت دیجیتالی در مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس کشور، توسط گروه «اوتوپیا» در مازندران طراحی شده است.

ماکت دیجیتالی مراکز فرهنگی دفاع مقدس کشور رونمایی شد

در این ماکت، نقشه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به‌صورت پویا و گویا نمایش داده شده است و پس از افتتاح این مرکز، در قسمت تالار اصلی نصب خواهد شد.

به گزارش دفاع‌پرس، سومین نمایشگاه «کوچه‌های پایداری» به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شده است که به نمایش دستاورد‌های ۴۰ ساله سازمان‌ها و ادارات‌کل این بنیاد می‌پردازد، این نمایشگاه ۱۸ تا ۲۰ دی در موزه انقلاب و دفاع مقدس تهران برگزار برقرار است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi