شناسه خبر : 71869
یکشنبه 22 دي 1398 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو فراکسیون امید:

دیگر نباید در انتخابات ائتلاف کنیم


عضو فراکسیون امید در مجلس می‌گوید؛ حتی اگر یک رای هم نداشته باشیم، دیگر نباید در انتخابات مجلس ائتلاف کنیم.
به گزارش ایلنا، عبدالرضا هاشم‌زایی گفته است: لازم است در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یا در کل جریان اصلاحات، با هم به بحث و گفت‌وگو بنشینند؛ قطعا هر یک از اعضای جریان اصلاحات پیشنهاد و سلیقه‌ای را برای شرکت در انتخابات مطرح خواهند کرد. معتقدم اصلاح‌طلبان حتی اگر در انتخابات یک رای هم نداشته باشند، نباید با هیچ جناحی ائتلاف کنند.
این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما همیشه برای گرفتن قدرت نباید در انتخابات شرکت کنیم، اظهار کرد: جریان اصلاحات باید در درازمدت به اهدافش برسد. این دوره هم معتقدم اگر قرار است لیستی ارائه شود، باید اصلاح‌طلبی کامل باشد و با هیچ گروهی برای گرفتن مجلس ائتلاف نکنیم. او ادامه داد: درباره ارائه لیست و معرفی نامزد از سوی جریان اصلاحات، افکار و طیف‌های مختلفی وجود دارد؛ عده‌ای می‌گویند اگر کاندیدای اصلی ما را رد صلاحیت کنند، دلیلی ندارد ما لیست بدهیم. جمعی هم معتقدند در هر صورت بین نامزدهای تایید صلاحیت شده می‌توانیم برای تهران 30 نفر و برای شهرستان‌ها و استان‌ها کاندیدا انتخاب کنیم.

اینستاگرام
سلام اعلام اسامی تایید صلاحیت شده و نمایندگان حاضر در مجلس شوکه کننده بود تا معلوم شود تعداد زیادی نماینده مجلس دارای سوء استفاده مالی رد صلاحیت شدند و مشکلات اقتصادی کشور در اثر تحریم نبوده بلکه جریانهای فاسد نفوذی علت تخریب پایه های اقتصادی کشور بوده است.
از سوی دیگر همانگونه که رهبر معظم هر سال بر توجه مسئولان به امور اقتصادی تاکید داشتند لازم است برای اقناع افکار عمومی نمایندگان فاسد بعنوان مفسد اقتصادی بدون هرگونه ملاحظات سیاسی و مصونیت قضایی محاکمه و مجازات شوند.
گرچه مفسدان اقتصادی از قبل دارای گرین کارت و تابعیت کشور ثانی هستند و به این لحاظ تبعه کشور دیگر میباشند و محاکمه آنها با مشکاتی مواجه خواهد شد اما خواسته مردم مجازات مناسب است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi